وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

محسن رفیق‌دوست گفت که خاطره‌اش درباره سفارت آمریکا در ایران را تحریف معنایی کرده‌اند و او به هیچ وجه چنین منظوری نداشته است که باید روابط با آمریکا از سر گرفته شود.
عالی نیوز به نقل از گزارش تسنیم، رفیق‌دوست در ادامه با اشاره به تحریف معنایی این خاطره خود توسط برخی رسانه‌ها، تاکید کرد: برخی با برداشت غلط، این خاطره من را به عنوان لزوم بازگشایی سفارت آمریکا در ایران در زمان فعلی معنا کردند در حالی که به هیچ وجه اینطور نیست و این حرف من دلیلی بر این نیست که اگر آمریکا آدم نشود، بازهم باید با او مذاکره کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به خاطره دیگری درباره موضوع دشمنی آمریکا با ایران به نقل از محمدجواد لاریجانی، گفت: مثال دیگر که شاهد آن زنده است، آقای محمدجواد لاریجانی است که در آن زمان وزیر امورخارجه بود و بنده نیز وزیر سپاه بودم. ایشان برای ملاقات با بنده و انجام کاری به وزارت سپاه آمد و گفت که سفیر سوئیس (حافظ منافع آمریکا در ایران) به دیدار من آمد و از او پرسیدم که ریشه دشمنی آمریکا با ایران در کجاست و تا چه زمانی ادامه دارد؟، او(سفیر سوئیس) پاسخ داد که "واقعیت این است که شما با انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را شکسته‌اید و تا آمریکا هیمنه شما را نشکند، شما را‌‌ رها نمی‌کند."

این عضو سابق حزب موتلفه اسلامی افزود: ما در حال حاضر می‌بینیم که آمریکا در این 36-37 سال گذشته، دائما و به طُرق مختلف مانند ایجاد گروهک‌ها، کودتا، جنگ تحمیلی و اکنون نیز با نفوذ به دنبال این کار است و می‌خواهد هیمنه ما را بشکند. امّا خوشبختانه هر کاری انجام داده است، موجب شکست هیمنه خودش و تقویت هیمنه ما شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی