وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

ساخت بزرگترین پهپاد قادر به حمل سرنشین

عالی نیوز به نقل از ایسنا: این شرکت چینی مدعی شده است که از پهپاد جدید می‌توان در تاکسی هوشمند و انتقال مصدومان به مراکز امدادی استفاده کرد.

 

پهپاد جدید به چهار بازوی متحرک مجهز شده که برای هر بازو دو موتور الکتریکی پرقدرت در نظر گرفته شده است.

 

با اینکه سازمان هوانوردی فدرال هیچ مجوزی برای پرواز نسل جدید پهپاد‌های سرنشین‌دار صادر نکرده است، اما شرکت سازنده مدعی شده است که اولین نمونه تجاری پهپاد با قابلیت حمل سرنشین تا سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

 

اولین نمونه از نسل جدید پهپاد‌های قادر به حمل سرنشین با نام تجاری 184 با قابلیت پرواز هوشمند در سالن تجهیزات هوایی نمایشگاه فناوری‌های جدید لاس‌وگاس رونمایی شده است.

 

ساخت بزرگترین پهپاد قادر به حمل سرنشین

 

شرکت سازنده مدعی شده که پهپاد جدید کاملا خودکار و هوشمند است و سرنشین آن تنها باید درون محفظه تعبیه شده بنشیند و از پرواز خودکار تا مقصد لذت ببرد.

 

هازی هو، مدیر شرکت سازنده پهباد 184 در مورد موارد ایمنی لحاظ شده در پهپاد جدید اظهار کرد: با توجه به اهمیت کاربری و شرایط سخت اخذ مجوزهای لازم جهت پروازهای سرنشین‌دار از سازمان هوانوردی ایالات متحده، این پهپاد به کلیه سیستم‌های ایمنی و پشتیبانی مجهز شده و در سخت‌ترین شرایط مسافر درون کابین می‌تواند آن را با اهرم تعبیه شده کنترل کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی