وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از گزارش ایرنا، اسماعیل افشار در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : این میزان مصرف می تواند علاوه بر وارد کردن هزینه های بسیار زیاد بر جامعه، آینده کشور را نیز با مشکل مواجه می سازد چرا که نسل معتاد و مریض نمی توانند آینده ساز مملکت باشند.
وی با اظهار نگرانی از ترویج مصرف قلیان در خانواده ها گفت : عادی شدن مصرف قلیان در جامعه ، خیانت بزرگی است که باید هر چه زودتر مقابل آن ایستاد.
وی گفت: مصرف یک ساعت قلیان معادل مصرف 60 نخ سیگار است و متأسفانه خانواده ها بدون هیچ گونه مشکل و محدودیت از این وسیله به عنوان تفریح استفاده می کنند.
افشار گفت: یک نخ سیگار در حدود نیم لیتر دود تولید می کند و اگر دو نخ سیگار در یک اتاق دوازده متر مربعی دود شود ، آلودگی هوای این اتاق 10 برابر هوای شهری است که در حالت ناسالم قرار دارد.
وی افزود: آلودگی هوای ناشی از استعمال دخانیات سبب افزایش سرماخوردگی در افراد می شود، فرزندان یک خانواده سیگاری با افت تحصیلی محسوسی مواجه هستند.
عضو هیات مدیر جمعیت مبارزه با دخانیات کشور افزود: دود سیگار حاوی 55 نوع ماده سرطانی است که این مواد سمی نه تنها بر روی فرد سیگاری که بر روی اطرافیان نیز اثر مستقیم دارد و احتمال بروز سکته قلبی را در این افراد 30 درصد بیشتر از افراد عادی می کند.
وی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شده که مادر تمامی ناهنجاری های اجتماعی از استعمال سیگار شروع می شود و در اصل سیگار عامل خودکشی و دگرکشی در جامعه است.
تهرام/7254 / 6139
منبع: ایرنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی