وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

دبیر کل سازمان ملل متحد گفت که در قبال عدم تحقق هر گونه پیشرفت در نزاع فلسطین و اسرییل در زمان دبیر کلی وی بر این سازمان، احساس گناه می کند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، بان کی مون در مرکز تحقیقات چتم هاوس لندن گفت: به خاطر عدم پیشرفت در نزاع فلسطین و اسراییل احساس گناه می کنم ولی پایان دادن به این موضوع به طور کلی به رهبران فلسطین و اسراییل باز می گرددد.

وی با تاکید بر اینکه فلسطینیان و اسراییلی ها گزینه ای جز زندگی با هم ندارند، گفت: باید این نزاع متوقف شود و جوانان فلسطینی بدون نفرت بزرگ شوند. دبیر کل سازمان ملل متحد هفته گذشته گفته بود که فلسطینیان امید خود را از دست داده اند و اشغالگری رژیم صهیونیستی خفه کننده است.

بان کی مون در واکنش به انتقادهای رژیم صهیونیستی از اظهارات وی گفت: من به خاطر کشور و یا سیاست معین کار نمی کنم، من به خاطر ساکنان منطقه فعالیت می کنم. دوران دبیر کلی بان کی مون بر سازمان ملل که از سال ۲۰۰۷ شروع شده است، اواخر سال جاری به پایان می رسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی