وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نتیجه تصویری برای سید حسن خمینی
یادگار امام خمینی بازگشت به امام در جریان تحولات سیاسی جاری کشور را یک امر مبارک خواند وتصریح کرد: باید قرائت های مختلف در این چارچوب به رسمیت شناخته شود و نباید کسی را به زور از این دایره بیرون کنیم.
عالی نیوز به نقل از پایگاه خبری جماران: یادگار امام خمینی بازگشت به امام در جریان تحولات سیاسی جاری کشور را یک امر مبارک خواند وتصریح کرد: باید قرائت های مختلف در این چارچوب به رسمیت شناخته شود و نباید کسی را به زور از این دایره بیرون کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آنچه در جریان مقدمات و متن انتخابات اخیر رخ داد، اظهار داشت: همانگونه که ماه ها قبل از ثبت نام با برخی دوستان مطرح کرده بودم، از روز اول تقریبا مطمئن بودم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، گرچه نتایج مبارکی که در پی آمد بیش از حد تصور بود.

وی جلوگیری از مصادره امام را هدف اصلی از ورود خویش به انتخابات خواند و تأکید کرد: باید تلاش کنیم امام نماد وحدت ملی جامعه ایران باقی بماند.

یادگار امام با تأکید بر تقویت عناصر مختلف وحدت ملی و با اشاره به قدرت عظیم مذهب تشیع در وحدت جامعه ایران، شخص امام خمینی را انسان بزرگی خواند که امروز نیازمند آن هستیم و یادآور شد: جمهوری اسلامی ثمره مجاهدت 1400 ساله تشیع است و پشتوانه این دستاورد نیز اندیشه و کاریزمای شخص امام راحل است، لذا عظمت این شخص نباید بشکند و باید جلوی به انحصار درآمدن آن توسط یک جریان را نیز بگیریم.

سید حسن خمینی، بازگشت به امام در جریان تحولات سیاسی جاری کشور را یک امر مبارک خواند و افزود: باید قرائت های مختلف در این چارچوب به رسمیت شناخته شود و نباید کسی را به زور از این دایره بیرون کنیم.

وی دلیل احیاء نام و یاد امام در آستانه انتخابات اخیر را در مشکل گشایی و فایده مندی شخصیت ایشان دانست و ابراز امیدواری کرد که آفات احتمالی در این مسیر در آینده و گذشته رفع شود.

نظرات (۱)

بسیار زیبا و جالب
تشکر دوست عزیز
خوشحال میشم یه سر به وبلاگم بزنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی