وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از راسخون: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وفاداران به نظام را فرزندان انقلاب می دانم و حاضرم با همه جناح ها در راستای تقویت نظام همکاری کنم. به گزارش فارس هاشمی رفسنجانی روز گذشته در ادامه دیدار های نوروزی خود، طی سخنانی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، افزود: انتظار داریم مجلسی که شکل گرفته، معتدل باشد و به دلایل سیاسی چوب لای چرخ حرکت کشور به سوی پیشرفت نیندازد. وی درباره منتخبین مجلس خبرگان نیز گفت: حساسیت های سیاسی نسبت به منتخبین مردم برای این مجلس بی دلیل است، چون کسانی انتخاب شده اند که سوابق روشنی در انقلاب اسلامی و وفاداری به آرمان های امام و رهبری دارند. هاشمی رفسنجانی با تشریح اوضاع منطقه به نا امنی های روزهای اخیر قره باغ اشاره کرد و ادامه داد: ماجرای قره باغ به اتفاقات ناخوشایند اطراف ایران اضافه شد و این نشان از حساسیت شرایط زمانی و منطقه ای است که باید با برنامه ریزی درست و با تکیه بر وحدت، همچنان ایران اسلامی را به عنوان نقطه ثقل امنیت در منطقه حفظ کرد. وی به سوابق مذاکرات خویش با مسئولین ارمنستان و آذربایجان در خصوص قره باغ اشاره کرد و گفت: همیشه گفته ایم که این مسئله باید با گفت وگو حل شود.

تفرقه انگیزی برای انقلاب سم است


هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مسائل داخلی و تلاش بعضی ها برای القاء اختلاف در بین مسئولان عالی نظام، تأکید کرد: تفرقه انگیزی برای انقلاب سم است و هرکس در هر مسئولیتی، باید برای تقویت وحدت تلاش کند. وی، با اشاره به اظهارات آقای عراقچی درباره برجام در صداوسیما، گفت: مایه تأسف است که بعضی ها در داخل برای تخریب دستاورد های برجام تلاش می کنند و منافع باندی و جناحی را بر مصالح ملی و نظام ترجیح می دهند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پاسخ به سوال یکی از حاضران که نگاه شما به احزاب و جناح های موجود در کشور چیست؟ گفت: وفاداران به نظام را فرزندان انقلاب می دانم و حاضرم با همه جناح ها در راستای تقویت نظام همکاری کنم.


هاشمی رفسنجانی افزود: تاکنون عضو هیچ جناح و جریانی نبوده ام و فقط عضو حزب جمهوری اسلامی بودم که فراجناحی بود و زمانی که احساس کردیم دارد جناحی می شود، با آیت ا… خامنه ای خدمت امام (ره) رفتیم و نامه نوشتیم و فتیله آن را پایین کشیدیم. وی با تأکید بر پرهیز از افراط و تفریط در موضع گیری ها، گفت: براساس آموزه های اسلام، اعتدال و میانه روی را راه حل مشکلات و خودم را پایبند به رعایت اعتدال در گفتار و رفتار می دانم.


سانسور و تحریف جواب نمی دهد
به گزارش مهر و ایسنا، همچنین آیت ا… هاشمی رفسنجانی در دیدار نوروزی با جمعی از رزمندگان، آزادگان وخانواده های شهدا با تبریک سال نو، شرایط امروز برای کشور و منطقه  را جدید و قابل تأمل خواند و گفت: اگر تا دیروز جوامع بشری، کشور ها و دولت ها از تفنگ تروریست ها می ترسیدند، امروز از دسترسی آن ها به مواد شیمیایی می ترسند. هاشمی رفسنجانی، پیشرفت ابزار اطلاع رسانی را یکی از دلایل افزایش آگاهی مردم دانست و گفت: سانسور و تحریف در چنین شرایطی جواب نمی دهد و مردم ایران در طول تاریخ ثابت کرده اند که علاوه بر هوشیاری و آگاهی، استعداد برتری نیز دارند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ابراز تأسف از تشدید فضای غیراخلاقی تخریب در جامعه، گفت: مخالفان می توانند به جای تخریب های غیراخلاقی، به انتقاد درست روی آورند که جامعه با انتقادات سازنده به طرف بهتر شدن امور می رود. هاشمی رفسنجانی، حضور مردم آگاه را برای تثبیت شرایط پیشرفت ایران ضروری دانست و گفت: مردم هوشیار که به بلوغ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رسیده باشند، مطالباتی دارند که در صورت برآورده شدن، ارزش و اعتبار جامعه در ابعاد داخلی و بین المللی به مراتب بالاتر می رود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی