وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نتیجه تصویری برای ازدواج+تصویر
گروه جامعه: دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود متوجه شده‌اند خانم‌ها هنگام انتخاب همسر، آقایانِ درون‌گرا و تحصیل‌کرده را ترجیح می‌دهند.
 
 

شاید تصور شود مردان برون‌گرا که بیشتر برای جلب توجه اطرافیان تلاش می‌کنند، بیشتر مورد توجه خانم‌ها باشند اما مطالعه‌ای در دانشگاه "کویینز لند" استرالیا خلاف آن را نشان داده است. محققان این دانشگاه با بررسی خانم‌های اهل استرالیا، کانادا، انگلیس، سوئد و آمریکا (در فاصله سنی ۲۳ تا ۶۶ سال) به این نتیجه رسیدند که دو ویژگی شخصیتی تحصیلات و درون‌گرایی در انتخاب همسر مد نظر آنان قرار دارد. 

بر اساس نتایج این تحقیق، ۹۹ درصد خانم‌های مورد بررسی نسبت به این دو ویژگی واکنش مثبت نشان داده‌اند. این مطالعه همچنین نشان می‌دهد آقایان کم‌حرف، خجالتی و تحصیل‌کرده راحت‌تر اعتماد خانم‌ها را جلب کرده و از سوی آن‌ها مهربان‌تر و باهوش‌تر تلقی می‌شوند. محققان مشاهده کردند زن‌های نابارور هنگام مراجعه به مراکز اهدای اسپرم ویژگی‌های یاد شده را ملاک انتخاب قرار می‌دهند. 

سرپرست پژوهش در این خصوص می‌گوید: «اغلب خانم‌های مورد مطالعه تمایل دارند تا فرزندانشان این دو ویژگی را به ارث ببرند، چرا که تصور می‌کنند مردهای درون‌گرا و دارای تحصیلات عالی ویژگی‌های شخصیتی بهتری را از خود بروز می‌دهند و به موفقیت‌های بیشتری در زندگی دست می‌یابند»
.عالی نیوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی