وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

بخش قابل توجهی از جمعیت آمریکا برای بازگشت به سر کار خود حتی پس از تعطیلات کوتاه آخر هفته هم دچار استرس و اضطراب می شوند. از این عارضه به «استرس یکشنبه شب ها» یاد می شود که البته این استرس در کشور ما به استرس جمعه شب ها تبدیل می شود.

استرس جمعه‌شب‌های ما همان استرس یکشنبه‌شب‌های خارجی‌هاست؟!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  آغاز سال تحصیلی جدید، احساسات و احوال متفاوت و خاصی را در همه افراد به وجود می آورد که تنها منحصر به دانش آموزان و والدین آنها نیست.

تحقیقات نشان می دهد، بخش قابل توجهی از جمعیت آمریکا برای بازگشت به سر کار خود حتی پس از تعطیلات کوتاه آخر هفته هم دچار استرس و اضطراب می شوند. از این عارضه به «استرس یکشنبه شب ها» یاد می شود که البته این استرس در کشور ما به استرس جمعه شب ها تبدیل می شود.

بنا بر این گزارش، ۷۶ درصد کارمندان در آمریکا می گویند، یکشنبه شب ها دچار استرس می شوند، زیرا فردا را باید به ادارات خود بازگردند. آنها معمولا شب ها را تا صبح در حالتی از خواب و بیداری و با استرس می گذرانند و البته با کمی دقت این حس را ما در ایران در جمعه شب ها داریم که باید پس از یک یا دو روز تعطیلی بر سر کار خود حاضر شویم.

اما معلمان نیزاز این قاعده مستثنا نیستند. آنها هم پس از گذراندن تعطیلات تابستان و برای بازگشت به مدرسه دچار اضطراب می شوند.

گزارشی که در سایت بیزینس اینسایدر منتشر شده است از تعدادی از معلمان درباره بازگشایی مدارس و احساس آنها در اولین روز پرسیده شده است که پاسخ برخی از آنها را با هم می خوانیم؛

هیجان انگیز است، واقعا نمی توانم صبر کنم ببینم فردا چه کلاسی برای من است.

ترس دارم، من همیشه از دیدن دانش آموزان جدید و کلاس های جدید می ترسم. تا وقتی آنها را از نزدیک نبینم و با آنها تعامل برقرار نکنم خیالم راحت نمیشود!

هیجان انگیز است مثل شب کریسمس، شخصیت دانش آموزان را کشف می کنی و کمک می کنی تا یاد بگیرند و رشد کنند.

استرس زا، اما امیدوار کننده

مشتاق و بیمناک

از این که بچه هایم را در خانه تنها بگذارم غمگینم و استرس دارم؛ اما از طرف دیگر از دیدن بچه های جدیدم در مدرسه خوشحال می شوم.

دل نگران و هیجان زده؛ اساسا احساس ما معلم ها هم مثل همان دانش آموزی است که قرار است به مدرسه برود. تو نگرانی از اینکه آیا بچه های کلاس تو را دوست خواهند داشت، آیا تو را خواهند پذیرفت.

منبع: تابناک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی