وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

رئیس سازمان محیط زیست کشورمان در آلمان با وزیر محیط زیست این کشور دست داده است اما چهره مردانه وزیر آلمانی که یک زن است، بسیاری را به اشتباه انداخته است.

ابتکار و وزیر ومحیط زیست آلمان

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که روز گذشته(95/07/15) برای امضای بیانیه مشترک همکاری‌های زیست محیطی، دیدار با مقامات، حضور در همایش اقتصادی و معرفی فرصت‌های همکاری با شرکت های صنعتی در زمینه محیط زیست به ویژه مدیریت پسماند و بازدید از کارخانه مدیریت پسماندهای پتروشیمی (BASF) و مؤسسه تغییرات آب و هوای آلمان (Potsdam) به برلین پایتخت آلمان سفر کرده بود، امروز با باربارا هندریکس وزیر فدرال محیط زیست، حفظ طبیعت، ساختمان و ایمنی هسته ای آلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان همچنین پس از دیدار و گفت‌وگو با خانوم هندریکس، بیانیه مشترکی را با وی به امضاء رساند.

براساس این بیانیه، امضا کنندگان بایستی مطابق قوانین و مقررات خود، براساس برابری، منافع متقابل و با در نظر گرفتن خط مشی‌های زیست محیطی همکاری کنند.

گزارش این دیدار و امضای بیانیه مشترک، ظهر امروز در اخبار سراسری ساعت 14 شبکه یک سیما پخش شد که بسیاری از مردم و صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی دچار شبهه شدند که آیا خانم ابتکار با یک مرد دست داده است؟

حال اینکه وزیر فدرال محیط زیست آلمان یک زن بوده و رئیس سازمان محیط زیست کشورمان با وی دست داده است اما چون چهره خانم وزیر شباهت زیادی به مردان داشته، بسیاری تصور کرده‌اند که وی مرد است.

نظرات (۱)

۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۸ خرید ساعت مچی
سلام ، هههههههههههه واقعآ اکثر ژرمن ها مردن :) چهره های سرسخت .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی