وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل ساپیا گفت: اگر کشوری خودرویی با قیمت و کیفیت پراید تولید کند، ما از این محصول برای عرضه به بازار داخل استقبال می کنیم!

پس از اطلاعیه فوری وزارت نفت برای رفع نگرانی مردم در در »عدم تولید پراید»، مدیرعامل ساپیا در اظهارنظر شگفت انگیز با بیان اینکه هیچ خودرویی توان رقابت با خودروی پراید را از نظر قیمت و کیفیت ندارد، گفت: اگر کشوری خودرویی با قیمت و کیفیت پراید تولید کند، ما از این محصول برای عرضه به بازار داخل استقبال می کنیم!

 

«مهدی جمالی» در مصاحبه با خبرگزاری دولت، در عین حال گفت: پراید اکنون بالاترین تقاضا را در کشور دارد!

 

جمالی ادامه داد: هر بنگاه اقتصادی وظایف اجتماعی دارد و آن کسب رضایت مشتریان است. سایپا نیز با عرضه این محصول و این قیمت به دنبال کسب رضایت مشتریان است زیرا این خودرو از نظر کیفی نیز با محصولات مشابه خود می تواند در بازار رقابت کند.

 

جمالی اظهارداشت: با این حال تا زمانی که تقاضا در پراید وجود داشته باشد، سایپا با ارتقای کیفیت به تولید پراید ادامه خواهد داد و همانطور که تاکنون پراید 52 استاندارد اجباری را گذرانده است، امسال با افزایش استانداردهای اجباری خودرو به 55 مورد، پراید هر 55 استاندارد اجباری مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

 

جمالی در ادامه با اشاره به رشد تولید در گروه خودروسازی سایپا یادآورشد: امسال میانگین رشد صنعت در کشور 26 درصد بود، اما رشد گروه خودرو سازی سایپا بیش از 50 درصد بوده است و این نشان می دهد شرکت سایپا در رشد صنعتی کشور شرکت پیشرو است.

 

انتخاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی