وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

* دستاوردهای شجره طیبه بسیج عیان است

آیت‌الله نوری همدانی نیز در دیدار سردار نقدی و جمعی از مسؤولان بسیج اربعین را یک حرکت بسیجی خواند و اظهار کرد: عاشورا و اربعین یک مقطع زمانی محدود نبوده بلکه یک مکتب، فرهنگ و فکر است که میلیون‌ها انسان علیه استکبار جهانی فریاد می‌زنند.

این مرجع تقلید به خدمات ارزشمند بسیج اشاره و اظهار کرد: خدمات بسیج بسیار وسیع بوده و اخلاص، صفا، دلسوزی و انقلابی‌گری بسیج ارزشمند است.

وی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر حرکت و قیامی که به حفظ انقلاب کمک کند باید از آن دفاع کرده و حتما تقویت شود.

این مرجع تقلید با اشاره به آیه 8 سوره منافقون تاکید کرد: باید در راستای عزت و عظمت اسلام قیام کرده و مردم را در برابر دشمن آماده کرد.

وی رعایت هفت اصل قرآنی را برای عظمت اسلام ضروری خواند و در همین خصوص بیان کرد: ایمان، تقوا، حکومت قوی، وحدت، قدرت نظامی، شناخت دشمن و راه‌های نفوذ آن اصولی است که همواره مورد تاکید قران کریم و فرهنگ اهل بیت بوده است.

استاد حوزه علمیه قم در خصوص وحدت تاکید کرد: باید بدانیم محور خدا بوده و نباید اختلاف کرد چرا که تشتت موجب سقوط خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی افزود: متاسفانه در رسانه‌ها شاهد این هستیم که گویا در کشور دو جریان حاکم است، حال آنکه در کشور باید فقط یک مسیر باشد که آن هم میل به ولایت فقیه دارد.

وی همچنین به ضرورت تقویت قدرت نظامی و جهادی و سرآمدی در تجهیزات و امکانات دفاعی اشاره کرد و افزود: راه‌های نفوذ دشمن را باید به طور دقیق بشناسیم تا اسلام همواره عزیز و عظیم بماند.

این مرجع تقلید با ابراز خرسندی از دیدار با مسؤولان بسیج تاکید کرد: دوست داشتم فرصت بیشتری را برای استماع گزارش‌های بسیج داشتم چرا که حرکت شجره طیبه بسیج بسیار عالی و مخلصانه بوده و روز به روز نتایجش عیان‌تر می‌گردد.

وی همچنین به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره و تاکید کرد: متاسفانه در کشور همه چیز گران‌تر شده و مردم می‌خواهند بیکاری رفع شود و کسی نیز اشراف و نظارت بر این گرانی‌ها ندارد.

آیت‌الله نوری همدانی تلاش بسیج در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: الحمدالله بسیج موفق است و ضرورت حضور بیشتر بسیج در کشور احساس می‌شود تا شاهد حل شدن بیش از پیش مشکلات مردم باشیم.

*بسیجیان در حفظ و تقویت اعتقادات دینی جوانان بکوشند

آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های بی وقفه بسیج بیان کرد: آنچه امروز شنیدم اطلاعات جدیدی در خصوص مجاهدت‌های بسیجیان بود که بسیار مرا خرسند و خشنود کرد.

وی ضمن تقدیر از حضور بسیج در عرصه تولید و کمک به نظام و مردم در عرصه اقتصادی بیان کرد: یقیناً ملتی که بتواند روزی‌اش را خودش دربیاورد استقلال پیدا کرده و از اتکا به بیگانه بی نیاز خواهد شد.

این مرجع تقلید شیعیان با ضروری دانستن علم و تجربه برای امر کشاورزی اظهار کرد: الحمدلله بسیج هم در علم و هم در تجربه موفق عمل کرده است که بنده از تلاش‌های بسیج بسیار سپاسگزارم.

وی در همین خصوص افزود: بسیج کار ارزشمندی در علمی کردن کشاورزی انجام داده و اگر کشاورزی ما علمی شود یقیناً به قول الهی که در قرآن کریم تأکید شده است، از هر دانه می‌توان 900 دانه برداشت کرد.

وی ضمن تأکید بر تقویت بعد اعتقادی بسیجیان یادآور شد: انتظار داریم تا بسیجیان در برابر شبهات القایی که دشمنان در فضای مجازی برای انحراف جوانان ایجاد کرده‌اند ورود کرده و با ارتباط و تماسی که با طبقات مختلف جامعه دارند در حفظ و تقویت اعتقادات دینی جوانان کشورمان بکوشند.

آیت‌الله سبحانی ضمن هشدار به مسؤولان مبنی بر توجه به فضای مجازی تأکید کرد: مدیران و مسؤولان، به ویژه در وزارت ارتباطات وظیفه دارند تا در حفظ جوانان و عدم تخریب ارزش‌ها در میان فرزندانمان نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده و لازم است در این حوزه برنامه ریزی کنند.

وی در پایان با اشاره به نقش ارزشمند بسیج در عرصه‌های گوناگون نظام اسلامی بیان کرد: بسیج الحمدلله هم در فضای دفاع مقدس و هم پس از آن نقش مؤثری داشته که امروز نیز در حوزه اقتصاد و فرهنگ فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده است که لازم است مسؤولان قدر نعمت بسیج را بدانند.

*دولت از ظرفیت بسیج برای پیشرفت کشور استفاده کند

آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی در دیدار سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن تقدیر و تشکر از گزارش عملکرد بسیج عنوان کرد: بسیج مایه افتخار است و گزارش عملکرد بسیج مبشراتی است که موجب خشنودی ما شد و به لطف الهی کشور به برکت بسیجیان زنده است و این بسیجیان هستند که کشور را حفظ کرده‌اند.

وی در همین خصوص افزود: فعالیت‌های بسیج خیلی قابل تقدیر است و باید شکر الهی را کرد که در این تشکل، این‌گونه جوانان مخلصی حضور دارند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های تربیتی بسیج اظهار کرد: از برکت وجود سردار نقدی، تربیت یافته‌گان ارزشمندی در شجره طیبه بسیج داریم و نیاز است این حرکت تربیتی بیش از پیش تقویت شود.

این مرجع تقلید شیعیان با قرائت حدیثی از امام رضا(ع) مبنی بر ویژگی‌های مؤمنین، تأکید کرد: بسیجیان همواره در سختی و راحتی جنگ و در صحنه‌های گوناگون انقلاب گوش به فرمان ولایت، آماده اجرای دستورات رهبری هستند.

وی اذعان کرد: باید برای بسیجیان فعالیت‌های تربیتی را مستمراً برنامه ریزی کرد تا ضمن تداوم خدماتشان به ملت، دانش و مهارت خویش را ارتقا بخشند.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به دولت تأکید کرد: دولت بایستی با دیدن رشد بسیج، از بسیجیان برای پیشرفت کشور استفاده کرد و انتظار داریم مسوولان در توجه به بسیج کوتاهی نکنند و برای رفع نیازهای بسیجیان و کمک به فعالیت‌های بسیج از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی در پایان گفت: بنده همیشه و به ویژه در نماز شب دعاگوی بسیجیان هستم، چرا که همواره از جانشان برای انقلاب گذشته‌اند فلذا قدردان آنان و خانواده شهدا هستم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی