وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

 این قرقاول طلایی به مرکز توجهات در چین تبدیل شده چراکه مردم می‌گویند مدل موی او شبیه به مدل موی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا است.

پس‌ازآنکه یک خبرنگار از هانگژو تصویری از این پرنده نر ثبت کرد و به این نکته اشاره کرد که مدل موی او و ترامپ یکی است، تصاویر این قرقاول طلایی به رسانه‌های چینی راه پیدا کرد.

صاحب این پرنده با اشاره به اینکه قرقاول خود را به دلیل پرهای قرمزش «قرمز کوچک» نام‌گذاری کرد، می‌گوید از شنیدن خبرها در مورد شباهت این دو شگفت‌زده شده است.

او می‌گوید پیش‌ازاین اصلاً متوجه شباهت قرمز کوچک با ترامپ نشده بود چراکه توجه چندانی به مدل موی قرقاولش نداشته است. اما پس از پیروزی ترامپ و دیدن تصاویر او، دریافته است که چه شباهتی میان او و پرنده‌اش وجود دارد.








 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی