وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

۹ ماده خوراکی برای زیبایی پوست بدن

خانم‌ها معمولاً تلاش زیادی برای زیبایی پوست بدن و صورت و مراقبت از آن می‌کنند. برای این کار هم اغلب دست به دامان اسکراب‌ها، کرم‌های مختلف یا سرم‌ها و دیگر محصولات زیبایی که در بازار وجود دارند، می‌شوند. استفاده از این محصولات زیبایی شاید هیچ آسیبی به پوست تو نزند؛ اما باید بدانی که به کمک مواد طبیعی موجود در آشپزخانه خود و تنها با گنجاندن آن‌ها در رژیم غذایی‌ات نیز می‌توانی به زیبایی پوست بدن خود کمک کنی.

 
 

بنابراین، واقعاً نیازی به صرف هزینه زیاد برای خرید محصولات مراقبت از پوست گرانقیمت نداری و با مصرف چند خوراکی ساده، به راحتی می‌توانی پوستی درخشان و صاف داشته باشی. راهنمای خانگی "یاسمن" را برای زیبایی پوست بدن و صورت خود به کار بگیر. این بهترین دستورالعمل تغذیه‌ای برای مراقبت از پوست است. "تقویت پوست صورت با خوراکی‌ها" را اینجا بخوانید.

زیبایی پوست بدن با پیروی از رژیم غذایی

غلات سبوس‌دار: غلات کامل با فیبر به بازسازی آسیب‌های پوستی، نرمی پوست و تنظیم تولید سبوم کمک می‌کنند. علاوه بر این، ویتامین B موجود در غلات سبوس‌دار از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می‌کند.

جعفری: جعفری منبع غنی ویتامین K است که به بهبودی پوست و افزایش خاصیت کشسانی آن کمک می‌کند. علاوه بر این، جعفری سرشار از ویتامین A و C است که باعث از بین رفتن لکه‌های پوستیو کاهش قرمزی پوست می‌شود.

هویج: هویج سرشار از ویتامین A، آنتی‌اکسیدانی قوی است که منجر به تکثیر طبیعی سلول‌های پوستی و سفت شدن پوست می‌شود.

اسفناج: اسفناج یک سبزی برگ سبز و غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی است. این سبزی همچنین، منبع بسیار خوبی از مواد معدنی و ویتامین‌ها مانند ویتامین B، ویتامین C، ویتامین E، کلسیم، آهن، پتاسیم، منیزیم، و اسیدهای چرب امگا ۳ است.

گوجه‌فرنگی: گوجه‌فرنگی منبع غنی آنتی‌اکسیدان ضدپیری لیکوپن است.

گردو: گردو فواید زیادی برای زیبایی پوست بدن و صورت و سلامت موها دارد و سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین E و اسیدهای چرب امگا ۳ است.

کیوی: این میوه کوچک زیبا حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین C است که به سلامتی و زیبایی پوست بدن و صورت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌ها کمک می‌کنند.

شکلات تلخ: شکلات تلخ باعث هیدراته ماندن پوست می‌شود و از پوست در برابر آسیب ناشی از نور خورشید محافظت می‌کند. بر خلاف باور عموم که تصور می‌کنند مصرف شکلات تلخ باعث ایجاد آکنه می‌شود، این نوع شکلات حاوی دست‌کم ۶۰ درصد کاکائو، هیچ تأثیری در بروز آکنه ندارد و اتفاقاً به زیبایی پوست بدن و صورت کمک می‌کند.

ماست: یک فنجان ماست کم‌چرب بیش از یک فنجان شیر بدون چربی کلسیم دارد و باعث زیبایی پوست بدن و همچنین، صورت می‌شود.

بیشتر بخوانید: "استفاده از سه میوه در دسترس برای شادابی پوست صورت!"

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی