وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

«سید عبدالله حسینی» متولد 1342 از جمله جانبازان جنگ تحمیلی محسوب می شود که همچنان سنگر حراست از آرمان ها و ارزش های همرزمان قدیمی خود را حفظ کرده و همچنان در همان راستا گام بر می دارد.

 در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت،خبرنگار حیات گفتگویی را با جانباز«سید عبدالله حسینی» ترتیب داده است که متن کامل آن را در زیر می خوانید: 
 
در مورد سوابق حضور خود در دوران دفاع مقدس بفرمایید؟ 
 
ابتدا با مدرک سیکل وارد نظام شدم وسپس بر اساس فعالیت ها و اقدامات انجام شده درجه لیسانس نظامی خود را دریافت کردم، اما شروع فعالیت های من در سال 1360 و زمانی که تیپ «شهدا» تشکیل شد، در عملیات رزمی_ دفاعی و در قالب تیپ شهدا در جنوب کشور، به همراه شهید «کاوه» به جبهه کردستان اعزام شدم. 
 
در چه عملیات های نظامی در دوران دفاع مقدس شرکت داشتید؟ 
 
در عملیات ویژه آلواتان، در منطقه کردستان حضور داشتم و این عملیات از سرآمدترین عملیات ها در زمان خودش محسوب می شد، چرا که منطقه کردستان به واسطه حضور برخی از اشرار و گروهک های معاند که دست همکاری به بعث عراق داده بودند، موقعیت ویژه ای در آن منطقه ایجاد کرده بود. 
 
در چه عملیاتی برای اولین بار مجروح شدید؟ 
 
در سال 1362در مبارزه با کومله ها مورد شکنجه آن ها قرار گرفتم و برای اولین بار مجروح شدم و سپس در سال 1363 در بمباران شیمیایی عراق، شیمیایی شدم. 
 
بهترین و بدترین خاطره خود را از دوران دفاع مقدس بگویید؟ 
 
در همان منطقه «آلواتان» کومله ها یک عده از افراد سپاه را گرفته بودند و نیروهای مردمی و خودی هم یکی از سران کومله را دستگیر کرده بودند، از این رو سران کومله به شهید «کاوه»، به عنوان رییس گردان گفته بودند که بیا معاوضه اسرا داشته باشیم که هدف آنها در آنجا به شهادت رساندن کاوه بود که شهید کاوه با تدبیری که داشت گروگان ها را که شامل: مردم عادی و گروهی از بچه های ضربت بودند را آزاد کرد و آن ها را به اسارت گرفت که این از بهترین خاطرات من محسوب می شود و بدترین خاطره ای که در این ارتباط می توان گفت، در راه سقز و بانه بودیم که به کمین نیروها ی ضد انقلاب خوردیم و فشنگ ها تمام شده بود و شهید «انجامی» که همراه گروه و رییس اکیپ بود، به دلیل لباس سپاهی که برتن داشت، پیش چشم همگان، پا های او را به دو تراکتور بستند و برخلاف یکدیگر، این دو تراکتور حرکت کردند که شهید «انجامی» در حالی که زنده بود، بدنش در پیش چشم همگان نصف شد. 
 
در پایان، هدف شما از حضور در عرصه دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب چه بوده است؟ 
 
امنیت و آرامش در این کشور به راحتی بدست نیامده است، بسیاری جان خود را فدا کردند تا این آرامش و امنیت بدست آمده است، به همین دلیل نباید اجازه داد تا عده ای بی دین و جدا از ارزش های انقلاب اسلامی، این اتحاد و یکپارچگی کشور را بهم ریخته و باعث دلسردی جامعه از انقلاب شوند، قطعا با پشتیبانی و همراهی رهبر معظم انقلاب به همه هدف های انقلاب اسلامی خواهیم رسید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی