وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته نیز این تعطیلات را نداریم و یکی از معضلات مملکت و حوزه‌های علمیه این تعطیلات است، امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، آیا با سه چهار ماه کار تولید و اشتغال کشور درست می‌شود.

به گزارش افکارنیوز، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) درباره انجام کارهای نیک اظهار داشت: نباید انسان کارهای نیک را حقیر بشمارد و حتی کمک کردن به فرد ناتوان و دادن آب به فرد تشنه اجروقرب خود را دارد.

وی افزود: انجام کارهای هر چند کوچک سبب کارهای بزرگ می‌شود و صمیمیت و خوش‌رفتاری را به دنبال دارد، همچنین با انجام کارهای نیک کوچک به طریق اولی کارهای بزرگ فراموش نمی‌شود و در قیامت همه این کارها اجر و پاداش خود را دارد.

مرجع تقلید شیعیان به تعطیلات زیاد حوزه و کشور اشاره کرد و گفت: حوزه دو سوم سال تعطیل است و حتی وسط سال نیز برای طلاب اردوی زیارتی می‌گذارند و با این حجم تعطیلات انتظار داشتن شیخ طوسی‌ها  از حوزه‌های علمیه هستیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: در کشورهای پیشرفته نیز این تعطیلات را نداریم و یکی از معضلات مملکت و حوزه‌های علمیه این تعطیلات است، امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید  و اشتغال است، آیا با سه چهار ماه کار تولید و اشتغال کشور درست می‌شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: باید ارباب فکر در زمینه تعطیلات مطالعه کرده و فکر اساسی برای تعطیلات حوزه‌ها داشته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی