وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

حمید بقایی پاسخ سخنرانی روحانی را داد

قانون- حمید بقایی در کانال تلگرامی خود مطلبی را با عنوان   «آقای روحانی بگذارید مردم قضاوت کنند» به سخنرانی رییس جمهور واکنش نشان داد و نوشت:

 

1-  در راستای کاهش فاصله طبقاتی، ملی شدن واقعی نفت و سهیم نمودن آحاد ملت ایران از درآمدهای نفتی، بنده برنامه افزایش مبلغ یارانه ها و پرداخت آن به تمام مردم را بعنوان برنامه انتخاباتی خود اعلام کرده ام.
2-  در 4 سال گذشته دولت قیمت حاملهای انرژی (بنزین، گازوئیل، گاز، آب و برق) و نان را بالا برده و میلیونها نفر از مردم را از لیست دریافت یارانه حذف نموده است، بی آنکه از درآمد حاصله مبلغ یارانه را افزایش دهد.
 3- متاسفانه از زمان اعلام برنامه اینجانب اعضای دولت یازدهم اقسام توهینها از قبیل عوام فریب، ریاکار و ... را ( به اسم ) نثار بنده نموده اند و اوج این حملات ناجوانمردانه در نشست خبری دیروز آقای روحانی تبلور یافت.
4- بنده در کسوت یک کاندیدای انتخاباتی - همانند خود آنان - برنامه خود را اعلام کرده ام نکته اصلی اینجاست که چرا و به چه حقی آقایان به خود اجازه می دهند که به بنده توهین کنند؟ موضع و دیدگاه آقای روحانی و بنده در مورد یارانه ها برای جامعه واضح و مشخص است. حال قضاوت با کیست؟ با آقای روحانی و اعضای دولت شان یا مردم؟ بگذارید مردم قضاوت نمایند حرف کدام طرف درست و مورد قبول اکثریت جامعه است؟
5- لازم به ذکر است در سال 1393 دولت تدبیر و امید تمام قد و با کمک پشتیبانی رسانه ملی و اکثر رسانه های مکتوب و اینترنتی علیه یارانه ها وارد عمل شدند. نتیجه کار چه شد؟ ثبت نام بیش از 97 درصد از مردم ایران و نه بزرگ در یک رفراندوم غیر مستقیم به مخالفین یارانه ها . چرا شما اینقدر خود را محق می دانید تا به همه تهمت بزنید فحش بدهید و توهین کنید؟
ملت بزرگ ایران بدانید این دولت و همراهان سیاسی آن حتی جناح راست مخالف سرسخت یارانه ها هستند، اما بنده به احترام و در پاسخ به اعلام نظر اکثریت قاطبه ملت ایران در صورت کسب رای اعتماد شما در انتخابات ریاست جمهوری حتماً با افزایش مبلغ یارانه ها مطابق سه گام تعریف شده به آحاد مردم اقدام خواهم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی