وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

از طرف امام پیام آوردند که ایشان دستور فرموده ‌اند که شورای انقلاب اینجا را تخلیه کند و برود و کاری هم به من نداشته باشد.

جی پلاس: مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی از حال و هوای آخرین ساعت های باقیمانده به سقوط رژیم پهلوی و احتمال بمباران محل اقامت امام اینگونه روایت می کند:

بیست و یکم بهمن، شورای انقلاب جمع بودند. در آنجا، یک مرتبه به ما خبر رسید به این مرکز حمله شده و از آن طرف گفتند که قرار است این منطقه بمباران شود.

کم کم آمدند و گفتند حملات نزدیکتر شده. یک نفر آمد وارد شد و گفت آنهایی که نمی ‌توانند سلاح به دست بگیرند، مرکز را ترک کنند. امام در نزدیکی همان محلی که ما بودیم مستقر بودند. ما گفتیم اگر قرار است شورای انقلاب اینجا را تخلیه کند، پس باید به همان جایی برود که امام تشریف می ‌برند. از طرف امام پیام آوردند که ایشان دستور فرموده ‌اند که شورای انقلاب اینجا را تخلیه کند و برود و کاری هم به من نداشته باشد. چون ایشان دستور فرموده بودند، لازم بود شورای انقلاب این کار را انجام بدهد. اما یک حالت نگرانی هم داشتند. من هم جزء آنها بودم و آن حالت را هیچ نمی‌ توانم توضیح بدهم. فرض کنید یک محل مورد هجوم و حمله واقع شده، افراد مسلح حمله کرده ‌اند و احتمال بمباران شدن آنجا هست. امام هم در همان جا تشریف دارند. آن وقت به شورای انقلاب دستور بدهند شما محل را ترک کنید. اینها چگونه می‌ توانند آنجا را ترک کنند؟ در عین حال افرادی از آنجا رفتند.

 

برشی از کتاب برداشت هایی از سیره امام خمینی(س)؛ ج 2.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی