وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

جوان نوشت: احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری مدعی بود که احمد خمینی اطلاعاتی پیرامون حذف آیت الله منتظری به آیت الله خمینی می داده است.

ادعای احمد منتظری درباره مرحوم سیداحمد خمینی

جوان نوشت: احمد منتظری فرزند آیت‌الله منتظری در مصاحبه با رادیو فردا گفته «احمد خمینی با اطلاعاتی که به آیت‌الله خمینی می‌داد به دنبال حذف آیت‌الله منتظری بود تا بتواند در آینده رهبر شود. اما فوت نابه‌هنگام آیت‌الله خمینی باعث شد تا برنامه‌ریزی او نیز به هم خورد. »

برای رد این ادعاها گزاره زیاد است و شاید مواضع مرحوم حاج احمد آقا پس از رحلت امام (ره) در مورد آیت‌الله خامنه‌ای و رهبری ایشان و لزوم تبعیت از ایشان کفایت کند؛ مردم هم با روحیات احمد خمینی بیگانه نیستند، اما سوالی که ذهن را مشغول می‌کند، این است که مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام در قبال چنین تهمت‌ها و تصویرسازی‌های نادرست در مورد یکی از نزدیکان امام چه اقدامی انجام می‌دهد؟ کسانی که خود را بیت امام و مدافع ایشان و متولی رسمی امور ایشان می‌دانند، چرا سکوت کرده‌اند؟
گردآوری: گروه خبر سیمرغ

seemorgh.cpm/news
منبع: khabaronline.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی