وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

گفت‌وگوی ملی درباره حجاب؛

خبرگزاری فارس: گفت‌وگوی ملی درباره حجاب؛ راهکار  «معصومه ابتکار» در مصاحبه با رسانه غربی

معاون رئیس‌جمهور ایران در گفت‌وگو با یک رسانه غربی، خواستار برگزاری گفت‌وگوی ملی درباره حجاب زنان شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «معصومه ابتکار»، معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زن و خانواده با یک رسانه غربی درباره برخی رفتارهای هنجارشکنانه اخیر برای اعتراض به حجاب اظهارنظر کرده است. 

ابتکار در مصاحبه با بلومبرگ، در پاسخ به سوالی در همین مورد گفت: «ما به یک گفت‌وگوی ملی و گفت‌وگوی میان نسل‌ها احتیاج داریم. لازم است صدای آنها را بشنویم.»

معاون رئیس‌جمهور در این مصاحبه گفت نهاد تحت امر او از قبلاً شروع به برگزاری جلسات مباحثه در خصوص موضوعات مختلف، از جمله پوشیدن حجاب کرده است. ابتکار همچنین گفته که بایستی به نظرات افراد جوان که در زمان وقوع حوداث شکل‌دهنده ایران فعلی-  مانند انقلاب اسلامی یا جنگ عراق و ایران- زندگی نکرده‌اند احترام گذاشت. 

وی درباره کسانی که با توسل به رفنارهای هنجارشکن به دنبال اعتراض به حجاب هستند گفت: «آنها طبق قانون اساسی حق اعتراض و بیان نگرانی‌هایشان دارند.  اما قانون هم مشخص است و رعایت آن وظیفه همه است.»

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی