وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

خیلی دور از انتظار بود اما اسپانیا نیز همچون پرتغال در نخستین گام حذفی از جام جهانی کنار رفت. دو تیمی که ایران و مراکش را حذف کرده بودند و دو شانس اصلی قهرمانی محسوب می شدند، خیلی زود و در مقابل تیم های غیر مدعی شکست خوردند و حالا باید بار سفر بسته و به کشور برگردند.

به گزارش تابناک ورزشی، این نخستین بار است که تمام هم گروهی های ایران، در مرحله یک هشتم نهایی حذف می شوند! در جام جهانی 1978 تیم ملی پرو در مرحله یک چهارم نهایی به برزیل باخت و حذف شد اما هلند تا فینال پیش رفت و در بازی نهایی مغلوب تیم میزبان یعنی آرژانتین شد. 20سال بعد، یکی از هم گروهی های ایران یعنی یوگسلاوی در یک هشتم به هلند باخت و حذف شد اما آلمان به جمع 8 تیم برتر رسید و به کرواسی باخت. خیلی از بازیکنان آن دوره، همین حالا نیز معتقدند ایران می توانست آن دوره از مرحله گروهی صعود کند.

اتفاق بی سابقه برای تیم ملی ایران درجام جهانی

در 2006 پرتغال و مکزیک از گروه ایران صعود کردند. مکزیک در هشتم نهایی و در دقایق ابتدایی از آرژانتین پیش افتاد اما سپس 3 گل خورد و حذف شد. ولی پرتغال شگفتی سازی کرد و با حذف بزرگانی چون انگلستان و هلند، به نیمه نهایی رسید. آن ها در نیمه نهایی با پنالتی زیدان مغلوب فرانسه شدند.
8سال بعد نیز از گروه ایران آرژانتین توانست تا فینال پیش برود و آنجا مغلوب آلمان گشت.اما این بار هیچ کدام از هم گروهی های ایران نتوانستند در جمع 8 تیم برتر یا مراحل بالاتر حضور داشته باشند. این اتفاق نادر در حالی رخ داد که پیش از جام، گروه B را گروه مرگ جام جهانی می دانستند اما با شروع مسابقات و برکناری لوپتگی، مشخص شد نه اسپانیا تیم همیشگی است و نه پرتغال.
سلسائوی اروپا شب گذشته مغلوب اروگوئه شد و اسپانیا نیز دقایقی قبل در اوج بهت و حیرت به روسیه باخت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی