وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نتیجه تصویری برای زردچوبه
تغذیه ی سالم و صحیح در پیشگیری و بهبود انواع بیماری ها موثر است. مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی زنان نیز از مواردی است که با کمی دقت در تغذیه و سبک زندگی قابل درمان و جلوگیری است. در ادامه به چگونگی تأثیر زردچوبه، ادویه ای ارزشمند و پرخاصیت، بر اندام های زنانه می پردازیم.
استروژن یکی از هورمونهای جنسی زنان است که برای چرخه قاعدگی و باروری زنان ضروری است.
زردچوبه فعالیتی مشابه استروژن دارد و به عنوان یک استروژن ضعیف (phytoestrogen) است. در نتیجه مصرف آن می تواند اختلالات هورمون ها و اختلال در تولید مثل را بهبود بخشد.
یکی دیگر از فواید زرد چوبه برای زنان، ضد اسپاسم بودن آن است. زردچوبه می تواند به گرفتگی های قاعدگی کمک کند و درد های قاعدگی را بهبود بخشد.
کمر درد و درد کلی بدن از شکایات شایع مرتبط با چرخه قاعدگی می باشد. زنان معمولاً به مسکن متوسل می شوند. استفاده از مسکن یا سایر داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAIDs) برای مدت طولانی می تواند عوارض جانبی مانند ناراحتی معده و روده، ورم معده، اسیدیته، نارسایی کلیه و غیره به وجود آورد.
به عنوان یک جایگزین گیاهی برای مسکن می توان از پودر زردچوبه استفاده کرد.
کورکومین موجود در زردچوبه، یک ضد التهاب قوی است و با درد مبارزه کرده، هیچ گونه عوارض جانبی نیز ندارد.
برخی بر این باورند که زردچوبه به توازن هورمون ها، که مسئول جوش، قاعدگی نامنظم و غیره هستند، کمک می کند.
در صورت برخورد با مشکلات زیر نیز می توانید از زردچوبه استفاده کنید:

لکوره

لکوره یک اصطلاح مورد استفاده برای مشخص کردن ترشحات واژن ضخیم، سفید یا زرد است. امروزه این مشکل نیز در بین زنان بسیار رایج است. برای رفع این مشکل، می توانید ۱۰ گرم زردچوبه را در مقداری آب جوشانده و بگذارید خنک شود. سپس آن را به عنوان یک شستشو دهنده ۳-۴ بار در روز استفاده کنید.

اندومتریوز

اندومتریوز بیماری است که در آن سلول های پوشش رحم، در خارج حفره رحم رشد می کنند.
این بیماری در بین زنان رایج است و در باروری اختلال ایجاد می کند.
کورکومین با تنظیم ترشح استروژن مانع از رشد سلول های آندومتر می شود.

سندرم شوک توکسیک (MTSS)

سندرم شوک سمی یک بیماری بالقوه کشنده است که موجب سم باکتریایی می شود. این مشکل معمولاً در زنانی که به مدت طولانی از تامپون فوق العاده جاذب استفاده می کنند، رخ می دهد.
کورکومین موجود در زردچوبه علاوه بر مهار عفونت، به کاهش التهاب واژن نیز کمک می کند.

فیبروئیدهای رحمی

فیبروئیدها تومورهای غیر سرطانی هستند که در دیواره رحم رشد می کنند. کورکومین موجب مهار رشد سلول هایی است که این فیبروئید ها را تشکیل می دهند.
خاصیت ضد التهابی کورکومین موجب این اثر درمانی می شود.

سرطان

زردچوبه فواید زیادی برای انواع سرطان دارد. از رشد سلول های سرطانی در سینه و تخمدان و دهانه رحم جلوگیری می کند.

پیشگیری از بارداری

طبق اسناد قدیمی، در گذشته از زردچوبه برای پیشگیری از بارداری استفاده می کردند. زردچوبه خاصیت اسپرم کشی دارد. البته این خاصیت زردچوبه قابل بازگشت است. با توجه به گذشتگان، مصرف ۴-۵ گرم از زردچوبه هر روز در طول قاعدگی، در طول دوره تخمک گذاری بعدی از بارداری جلوگیری می کند.

زنجبیل و زردچوبه ارگانیک ۱۰۰% خالص و طبیعی OAB

از آنجا که زنجبیل و زردچوبه این شرکت ارگانیک بوده و ۱۰۰% خالص و طبیعی می باشد لذا میزان مصرف آن در هر بار استفاده در تهیه غداها نسبت به زنجبیل و زردچوبه های موجود در بازار بسیار کمتر می باشد که دوست داران سلامتی در اولین بار استفاده از آن این تفاوت را به راحتی حس خواهند کرد.زنجبیل و زردچوبه ارگانیک OAB دارای طعمی غنی و سرشار از آنتی اکسیدان ها است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی