وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

متخصصان کانادایی از بررسی راهکاری موثر برای ترک سیگار خبر دادند.
متخصصان دانشگاه غرب کانادا به این نتیجه رسیدند که برای مبارزه با سیگار کشیدن می‌توان از نگاه عمومی ناامیدانه نسبت به این عادت ناسالم و محکومیت آن استفاده کرد.برای بررسی این روش، کارشناسان یک آزمایش آنلاین را با ۱۵۶ فرد سیگاری در آمریکا آغاز کردند.
به این افراد بسته‌های سیگار با شعار "مردم اینگونه به سیگاری‌ها نگاه می‌کنند" به همراه عکس‌هایی از مردم نشان داده شد.در یک مورد عکس‌ها از چهره سه نفر با حالت عادی صورت و در مورد دیگر عکس‌ها از چهره‌هایی بود که انزجار در آنها نمایان بود.
در طول آزمایشات مشخص شد داوطلبانی که بسته های سیگار با عکس‌های افراد منزجر را دیده‌اند، اغلب احساس شرم و گناه می‌کردند و بنا به آمار، انگیزه آنها برای ترک سیگار افزایش یافت.با این حال، آن دسته از افرادی که برای آنها سیگار کشیدن بخشی از سبک زندگیشان بود، تقریبا به این فشار هیچ واکنشی نشان ندادند.مجله Consumer Affairs در این باره نوشت: پیش‌تر دانشمندان از مزایای غیرمنتظره‌ای در مکان های عمومی برای ممنوعیت سیگار کشیدن خبر داده بودند که کم شدن جذابیت سیگار کشیدن و ترک احتمالی آن جزئی از این مزایا بوده است.
*ایسنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی