وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

مرد گرگانی که به‌خاطر یک اتفاق از پرواز اوکراین جا ماند در گفت‌و‌گو با «ایران» به شرح این ماجرای عجیب پرداخت

صحبت های تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما

واحد شهبازی تاجر 55 ساله که مالک یک شرکت بازرگانی است درباره این اتفاق گفت: زنده ماندن من یک معجزه الهی است . من به خاطر جا ماندن از پرواز خیلی ناراحت بودم اما وقتی متوجه سقوط هواپیما شدم هر چند بسیار متأسف شدم اما به خاطر عمر دوباره‌ای که خداوند به من داد شاکر بودم.

وی که پدر دو فرزند است درباره جا ماندن خود از پرواز گفت: من شرکت بازرگانی دارم وهمزمان با شروع سال میلادی قرار بود به اوکراین سفر کنم تا قرارداد‌های کاری‌ام را پیگیری کنم. عازم فرودگاه امام خمینی بودم که در مسیر سواد کوه به‌خاطر عجله‌ای که داشتم با سرعت غیر مجاز رانندگی می‌کردم اما پلیس راهنمایی ورانندگی دستور ایست داد و پس از جریمه متوجه شدند که خودروام خلافی سنگینی دارد حدود 2 میلیون تومان بنابراین مأمور پلیس گفت باید خودروات توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

من هرچقدر اصرار کردم که عازم سفر اوکراین هستم و از پرواز جا می‌مانم اما آنها توجهی نکردند به خاطر انتقال خودرو به پارکینگ من مجبور شدم زمان بیشتری را در آنجا بمانم وهمین موضوع باعث شد من دیرتر به فرودگاه برسم در حوالی فرودگاه بودم که متوجه شدم هواپیمایی که قرار بودم من با آن سفر کنم سقوط کرده است.

بخشی از گفتگو با وی را بخوانید:

  • آیا از مسافران این سفرکسی را می‌شناختید؟

بله تعدادی از آنها همکارانم بودند و تعدادی از دانشجویان را می‌شناختم با آنها در سفرهای قبلی که به اوکراین داشتم آشنا شده بودم.

  • ازاینکه زنده ماندید چه احساسی دارید؟

من این موضوع را معجزه الهی می‌دانم، این حکمت خدا بود که زنده بمانم اگر افسر پلیس راهور خودروی من را متوقف نمی‌کرد من حالا زنده نبودم و باید بگویم من مدیون اعمال قانون آنها هستم.

  • پس از سقوط هواپیما آیا خانواده‌تان متوجه سقوط شدند؟

بله آنها خیلی نگران شده بودند و وقتی فهمیدند من زنده هستم اشک شوق ریختند.

  • بعد از این ماجرا کجا رفتید؟

به خانه برگشتم وسجده شکر بجا آوردم.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران نیز گفت: سه‌شنبه شب این ماجرا رخ داد. پس از آنکه این اتفاق باعث نجات جان راننده شد وی در تماس تلفنی از آن مأمور پلیس راهور تشکر وقدردانی کرد. او گفت اگر سختگیری آنها نبود الان وی زنده نبود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی