وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

سیاست > دولت - حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور در صفحه فیسبوک خود با انتشار متنی به مقایسه عملیات کربلای 4 با مذاکرات هسته ای پرداخته و خواستار همراهی همگان برای به نتیجه رسیدن مذاکرات شده است.

عالی نیوز به نقل از گزارش خبرآنلاین آشنا در صفحه فیسبوک خود نوشت:شما را به مظلومیت شهدای کربلای چهار قسم می دهم نگذارید عملیات تیر 94 لو برود. می دانم عده ای از این مقایسه تعجب می کنند ولی بدانید که غواصان ما به خط زده اند و ما نیاز به استتار و اختفا داریم. همه آنچه در سال های 68 تا 84 بر صنعت هسته ای و از 84 تا 92 بر صنعت هسته ای و مذاکرات گذشته است برای مردم بازگو نشده است، امادر سال های 92 به بعد این امر بنا به ضرورت و برای مصالح بسیار بالاتری پذیرفته شد که مسیر هسته ای و مذاکرات تا حدی تعدیل شود تا در برابر مکرهای بسیار شیاطین انس از آینده کشور محافظت شود. 

ناخرسندی جریان عربی/عبری قابل پیش بینی بود اما بغض های فروخفته و خودآمریکا پنداری نوسعودی ها در منطقه روی صدامیان را سپید کرده است. آنچه سعودی ها، المدالفارسی، نام نهاده اند پاسخی روان شناختی است به حرکت رو به رشد ایرانیان برای بازپس گیری منزلت این منطقه در جهان، منزلتی که این بار نه با تحقیر همسایگان که با تکریم و همکاری با آنان خلق می شود. این که رییس جمهور می گوید مذاکرات هسته ای آغاز راه است نه پایان راه به همین نکته اشاره دارد. 

ایران نمی خواهد سعودی ها/صهیونیست ها بتوانند ایران هراسی را بیش از این به جهان بفروشند. رقابت منطقه ای با وجود تحریم مثل این است که در مسابقه دو میدانی پای یک دونده را بسته باشند، ما می توانیم از تله تحریم ها عبور کنیم و فرصت جدیدی برای انقلابمان فراهم کنیم تا در مسابقات جهانی ابتدا مسابقات منطقه ای را فتح کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی