وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: «الساندرو کارپانا» دیرینه شناس و رییس انجمن دیرینه شناسی اپی ایتالیا به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم گفت: «نمایشگاه دایناسورها در دانشگاه رم ، مجموعه ای از این حیوانات ماقبل تاریخ است که دقیقا در ابعاد واقعی در تمام جزئیات ، از چشمان و دندان ها گرفته تا گوشت و پوست و ناخن های آنها ، در معرض دید عموم قرار داده است.

این نمایشگاه بر اساس کاوش های انجام شده در جزیره ساردنیا ایتالیا با همکاری پژوهشگران دانشگاه رم در مورد فسیل های دایناسورها برگزار شده است».

در این نمایشگاه دانشجویان و علاقمندان به دایناسورها ، با جدیدترین یافته ها در خصوص دوران ماقبل تاریخ و موجودات عظیمی که در آن عصر زندگی می کردند آشنا می شوند.

یک دانشجوی دانشگاه «لاساپینتسا» رم در این باره گفت: «برای ما دانشجویان چنین نمایشگاهی آن هم در فضای باز و در داخل دانشگاه ، فرصت بسیار خوبی است تا از نزدیک با دنیای ناشناخته دایناسورها آشنا شویم.

این نوع انتشار علم به زبان ساده ، به دیرینه شناسان و محققان اجازه می دهد تا مستقیما با مردم صحبت کنند و آنها را در جریان آخرین موضوعات علمی در این رابطه قرار دهند».

به گفته کارشناسان همچنان تعداد زیادی از این خزندگان بزرگ جثه تاریخ در زیر لایه های مختلفی از خاک پنهان هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی