وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

قدس آنلاین- مریم سادات کاظمی: شرایط زندگی امروز خصوصا در شهرهای بزرگ، نسبت به چند سال پیش بسیار تغییر کرده است. در گذشته غالبا مردان عهده دار هزینه منزل بودند و خانم ها مسئولیت رسیدگی به امور داخلی منزل را داشتند. اما به تدریج و با تغییراتی که در شیوه زندگی مدرن به وجود آمد، امروزه اکثر خانم ها علاوه بر خانه داری، دوشادوش مردان به کار و فعالیت اجتماعی نیز می پردازند.

عالی نیوز به نقل از  گزارش سرویس بهداشت و سلامت قدس آنلاین؛ کمک به هزینه های خانواده، کسب جایگاه اجتماعی، داشتن استقلال مالی و... از جمله مهم ترین علل اشتغال خانم هاست.

ادامه خانم های خانه داری که شاغل هستند

نظرات (۱)

سلام. مطلب قشنگی بود. واقعا استفاده بردم. خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید. من یه نسخه پیچیم و توی وبلاگم اتفاقات جالبی رو که برام تو داروخونه رخ میده رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بفرمائید. منتظرتون هستم.
پیروز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی