وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از کرمان - ایرنا - تلفن همراه وسیله ای است که امروزه زندگی بدون آن برای ما مشکل شده است اما نباید به تلفن همراه به عنوان وسیله ای بی خطر نگاه کرد و هر کسی هر اندازه که تمایل داشت از آن استفاده کند.

گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می افزاید: کاربرد تلفن همراه باید همانند مصرف دارو، محدود و کنترل شده و به اصطلاح دارای دوز مشخص باشد؛ به طوری که یک فرد تنها ساعاتی از روز را می تواند از تلفن همراه استفاده کند.
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی در ادامه این مطلب گفت: طبق نظریه بیشتر کارشناسان و متخصصان اشعه الکترو مغناطیسی تلفن همراه می تواند روی ساختار پروتیین ها، آنزیم ها و DNA تاثیر گذاشته و ممکن است موجب پارگی رشته های DNA شود و به طور کلی بحث توارث و ژن را درگیر کند.
مهندس جعفر نوحی افزود: استفاده همزمان از تلفن همراه با مایکروفر یا رایانه و دیگر منابع مولد امواج الکترومغناطیس اثرات سوء امواج تلفن همراه را تشدید می کند.
وی گفت: بدترین شکل آسیب رسانی امواج تلفن همراه در زمان قرار دادن تلفن کنار گوش هنگام صحبت کردن است و البته قرار دادن در کمر هم آسیب های جدی به دستگاه تناسلی انسان وارد می کند.
وی بیان کرد: طبق نظر برخی متخصصان اگر بافت های حساسی مانند چشم یا تخمدان ها در معرض تابش شدید الکترو مغناطیس قرار بگیرند، ممکن است ضایعات مشخصی در این بافت ها ایجاد شود.
نوحی گفت: همچنین گزارش هایی مبنی بر بروز برخی بیماری ها از جمله سر درد، افزایش فشار خون، شکل گیری تومورهای مغزی و آلزایمر در استفاده افراطی از تلفن همراه وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: با استفاده از هدست یا هدفون فاصله خود را از تلفن زیاد کرده و مدت مکالمه و زمان استفاده از تلفن همراه را کاهش دهیم.
وی توصیه کرد: هنگام استفاده نکردن از تلفن همراه آن را در فاصله بیش از یک متر خود قرار دهید و سعی کنید زمانی که آنتن دهی گوشی پایین است از آن استفاده نکنید.
این کارشناس افزود: هنگام پیاده روی گوشی همراه خود را داخل کیفتان بگذارید و حتی الامکان در مکان های سر بسته از جمله آسانسور و خودرو از تلفن همراه استفاده نکنید.ک/1
8154

انتهای پیام /*

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی