وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

                                     در خصوص برخورد با بدحجابی
الحجاب

 عالی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: صدها نفر از زنان و مردان تهرانی در روز ملی عفاف و حجاب در پارک ملت برای برخورد با بدحجابی و اقدامات مناسب از سوی صداوسیما تجمع کردند.

 

به گزارش خبرنگار جوانان و خانواده خبرگزاری تسنیم، صدها نفر از زنان و مردان تهرانی در روز ملی عفاف و حجاب در پارک ملت برای حمایت از عفاف و حجاب در کشور، تجمع کردند.

این تجمع به همت حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی برگزار شد و صدها نفر از زنان و مردان با حضور در این تجمع حمایت خود را در زمینه عفاف و حجاب کشور نشان داده و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شعار داده و حضور یافتند.

هدف از برگزاری این تجمع در روز ملی حجاب و عفاف، برخورد با هرگونه بدحجابی بوده است که افراد شرکت‌کننده در این تجمع طی بیانیه‌ای از مسئولان اجرایی و صداوسیما درخواست بهبود وضع حجاب و عفاف در کشور را خواهان شدند.

در این تجمع برخی از مسئولان از جمله آیت‌الله ایروانی، آیت‌الله وصفی مدیر حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی و همچنین در گوشه‌ایی از پارک ساجدی‌نیا رئیس پلیس بزرگ تهران و مجتبی رحماندوست حضور داشتند.

انتهای پیام/