وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

جعبه ادرار 

ماموران بهداشت عربستان، در رستورانی بطری‌های پرشده از ادرار انسان کشف کردند.

عالی نیوز به نقل از گزارش شهدای ایران به نقل از  العالم، ماموران بهداشت و نظارت بر بازار در شهرداری "خمیس مشیط" دراستان عسیر عربستان، دیروز در بازدید از یکی از رستوران های فست فود در منطقه "الرصراص" با بطری‌های پلاستیکی که با "ادرار انسان" پرشده بود، مواجه شدند.
روزنامه "الوطن" عربستان به نقل از منابع بهداشتی این استان نوشت: یکی از کارگران این رستوران، در توجیه این اقدام مدعی شده که به علت نبود سرویس های بهداشتی در نزدیک رستوران، آنان اقدام به این کار کرده اند تا در فرصت مناسب آنها را دور بیندازند(!)
مسفر الوادعی شهردار "خمیس مشیط " در گفتگو با این روزنامه، صحت این خبر را تایید و از انجام چنین اقدامی توسط کارگران ابراز تاسف کرد.
وی گفت: تحقیقاتی که برخی از نهادهای دولتی انجام داده اند، نشان می دهد که ادرار انسان در شیشه هایی مخصوص ریخته شده است.
الوادعی افزود: دو کارگر که تابعیت ترک دارند، در دومغازه که یکی رستوران و دیگری آجیل فروشی است، کار می کنند و این شیشه ها در نزد آنان یافت شده است. به گفته وی، برخی سنگ های عجیب هم در نزد آنان کشف شده و مشاهده این اشیاء عجیب باعث شد که نمایندگان نهادهای امنیت و مرکز امر به معروف و نهی از منکر، صورتجلسه ای را درخصوص این حادثه تهیه کند و آن را تحویل مسئولان ذیربط دهد.
شهردار "خمیس مشیط" تاکید کرد که این اولین بار نیست که چنین مواردی مشاهده می شود و ماموران شهرداری پیش از این نیز با موارد مشابه روبرو شده اند و یک کارگر زن بنگلادشی به خاطر نگهداری شیشه هایی با همان محتویات (ادرار) بازداشت شده بود.
تحقیقاتی که از این زن بنگلادشی به عمل آمد، نشان می دهد که وی از ادرار انسان برای ساخت مشروب استفاده می کرده است.
پایگاه های شبکه های اجتماعی دیروز در سطح گسترده به انتشار عکس ها و تصاویری دراین باره اقدام کردند و شماری از شهروندان، این اقدام را محکوم کردند و از شهرداری خواستند که نظارت خود را توسعه دهد و متخلفان را به سزای اعمال خود برساند.

نظرات (۱)

۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۹ حمید علوی

سلام

آیا ذکر منبع برای استفاده از مطالب این وبلاگ واجب است؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی