وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی


داعشی ها اعلام کردند : کسانی که قلیان می کشند ابتدا به شلاق محکوم می شوند و درصورت
تکرار دو انگشت دست آنان قطع می شود .

گروه تروریستی داعش در موصل با صدور اطلاعیه ای ، نشستن زنان بر روی صندلی را منع کرد. در اطلاعیه داعش آمده است: متخلفان از این قانون مجازات خواهند شد. آنها همچنین زنان موصلی را مجبور به پوشیدن نقاب کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تروریست های تکفیری در اقدامی دیگر زنان کارمند مسیحی را از اداره های موصل اخراج کردند.

 به گفته منابع مردمی موصل، داعشی ها با راه اندازی مینی بوس های گل آلود در سطح شهر موصل هر زنی که نقاب نپوشیده را به اجبار به اداره  امر به معروف می برند  و آنها را شلاق می زنند. این زنان  تازمانی که یک مرد محرم برای بردنشان نیامده باشد، آزاد نمی شوند.

تروریست های داعشی در اقدامی دیگر  کشیدن انواع قلیان را ممنوع کرده اند.

 داعشی ها اعلام کردند : کسانی که قلیان می کشند ابتدا به شلاق محکوم می شوند و درصورت تکرار دو انگشت دست آنان قطع می شود .

در این اطلاعیه آمده است: چناچه این اقدام تکرار شود، شاید عامل کشیدن قلیان به اعدام محکوم شود.

داعشی ها ضمن ممنوع کردن پوشیدن شلوارهای جین همچنین افرادی را که از شرکت در نماز جمعه امتناع می کنند، هشتاد ضربه شلاق می زنند.

آنها در اقدامی دیگر روزه خواران را ابتدا شلاق می زنند و سپس  آنها را بر روی تیر آهن های برق می بندند و پلاکاردی را که روی آن نوشته شده است ، روزه خوار باید مجازات شود به گردن وی آویزان می کنند.