وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

دست دادن ظریف با اوباما هم جعل شد +عکس

عالی نیوز به نقل از فارس، پس از انتشار خبر دیدار ظریف و اوباما، تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ادعا می‌شود این عکس از لحظه دست دادن وزیر امورخارجه ایران و رئیس‌جمهور گرفته شده است.

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود بررسی شد.دوشنبه پس از پایان سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که در حال خروج از سالن مجمع بود به طور اتفاقی با باراک اوباما رئیس جمهور و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که در حال ورود به محل مجمع عمومی بودند روبرو شد و سلام و احوالپرسی کرد و دست داد.

شایعه

654887_720.jpg

پس از انتشار خبر فوق، تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید که ادعا می‌شود این عکس از لحظه دست دادن جواد ظریف و باراک اوباما گرفته شده است.

واقعیت

654888_995.jpg

کمی دقت در این عکس نشان می‌دهد که تصویر دست دادن ظریف با اوباما، فتوشاپی و جعلی است. همچنین بررسی خبرنگار ما نشان می دهد که اصل این عکس به دیدار رائول کاسترو رئیس جمهور کوبا با باراک اوباما اختصاص دارد.

منبع:فارس

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی