وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نفوذ دشمن

عالی نیوز به نقل از رهروان ولایت: مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت روز سیزدهم آبان در پایان فرمایشات خود به این نکته اشاره فرمودند:
«شعار و فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران دارای پشتوانه‌ی قوی عقلانی و منطقی و برگرفته از قانون اساسی و تفکرات اصولی است که ظلم و ستم را برنمی‌تابد.» [۱]
یکی از نمودها و عوامل اینکه ملت ایران باید همواره این شعار را در مقابل دیدگان خود داشته باشند همان نکته زیبایی است که مقام معظم رهبری تعبیر به نفوذ کردند که این دشمن و شیطان بزرگ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در هر فرصتی به دنبال نفوذ به مرز و بوم این کشور عزیز داشته و منظور از نفوذ فقط نفوذ فیزیکی نبوده و نیست و می‌توان یکی از کارهایی که این دشمن بزرگ برای خود برنامه ریزی کرده رخنه کردن و نفوذ در فکر و اعتقادات و ذهن جوانان ما می‌باشد. که این استعمارگر بزرگ بعد از تحولات سیاسی اخیر که در کشورمان اتفاق افتاد شرایط را برای اینکار مهیا دیده و به گمان اینکه می‌تواند از این فضا به نحو احسن استفاده کنند، ولی مقام معظم رهبری با زیرکی این نقشه شوم دشمن را نقش بر آب نمودند و در طی این مدت در دفعات بالا به این نکته که استکبار ستیزی با در سرلوحه کارها قرار گیرد اشاره و متذکر می‌شوند.
اما این نفوذ و دشمنی دشمن چگونه است؟
آیا دشمن دوباره عَلَمِ ضد دینی در دست گرفته و مستقیما شروع به از بین بردن اعتقادات جوانان و مردم ایران می‌کند؟ این نقشه و حربه دشمن شکست خورده و دیدند که در فتنه ۸۸ چطور مردم، در مقابل بی‌احترامی به مقدسات تمام قد ایستادند و به مبارزه با آنها برخواستند.
اما نفوذ دشمن را با یک مثال که در خارج و در مسائل زیست شناسی اتفاق افتاده بیان می‌کنیم:
«در علم زیست شناسی یک آزمایش وجود دارد به نام قورباغه داغ! که از این قرار است:
قورباغه به علت خونسرد بودن از گرما گریزان است. در این آزمایش اگر قورباغه را داخل آب داغ قرار دهیم به سرعت از داخل آب بیرون می‌پرد، اما اگر قورباغه را داخل آب سرد قرار دهیم و بعد ظرف آب را روی شعله آتش قرار داده و به آرامی دمای آب را افزایش دهیم قورباغه در داخل آب می‌ماند و متوجه تغییر دما نمی‌شود. قورباغه بیچاره زمانی متوجه گرمای آب می‌شود که دیگر کاری از او بر نمی‌آید و گرما او را فلج کرده است.»
حال نفوذی که اشاره شد که دشمن قدم به قدم حرکت کرده و تغییر در فرهنگ اعتقادات و پوشش و حجاب آنقدر آهسته بوجود می‌آید که ما غافل هستیم!
و این است که دشمن نفوذ خود را قدم به قدم و چراغ خاموش و آهسته، آهسته قدم بر می دارد.
دقیقا این جریان را می‌توان در کشور اسپانیا یا آندلس که یک کشور اسلامی با قدمت ۸۰۰ سال حکومت اسلام در آن کشور دید که دشمن با روش های نرم و به دور از هرگونه جنگ یا خشونت طلبی توانستند در افکار و اعتقادات مردم نفوذ کرده و اعتقادات اسلامی آنها را در سال (۱۴۹۱.م/۸۹۶.ق) منقرض و از بین ببرند.
مسیحیان اروپائی که در تهاجم نظامی نتوانستند حریف مسلمانان آندلس شوند به تهاجم فرهنگی و حمله به باورهای اعتقادی و اخلاقی مسلمین (جنگ نرم) روی آوردند؛ برای این کار دست به یک سلسله اقداماتی زدند که به طور خلاصه خدمت شما عرض خواهم کرد:
پیمان صلح آشتی:
مسیحیان، پیمان صلحی با مسلمین منعقد کرده و به موجب آن امتیازاتی از قبیل موارد ذیل به مسیحیان داده شد.
۱. آزادی مذهبی ۲.آزادی تعلیم و تربیت ۳. توسعه روابط بازرگانی
دشمن از این فرصت نهایت استفاده را برد و با جوانان مسلمان ارتباط مستقیم برقرار کرد،
بطور مثال:
الف ـ فروش رایگان مشروبات الکلی به جوانان
یکی از کارهایی که مسیحیان وقت در آندلس برای اضمحلال مسلمین برداشتند، این بود که مشروبات الکلی را رایگان در دسترس جوانان مسلمان قرار دهند. یکی از کشیشان مسیحی در یک سال تمام انگور‌های قرطبه (شهری در آندلس) را پیش‌خرید کرد و همة آنها را شراب ساخت، با خدا پیمان بست که آنها را جز به دانشجویان اسلامی و جوانان ندهد.
ب ـ ماموریت دختران زیبای مسیحی!!
با استفاده از ماده آزادیِ تعلیم و تربیت به آموزش جوانان پرداخته و برای آنان تفریگاههایی ترتیب دادند که دختران مسیحی با شعر و شراب از جوانان مسلمان پذیرایی می‌کردند! دختران زیبا و طناز اروپایی که در همه جا مأمور دل‌ربایی از جوانان مسلمان بودند، با دقت هر چه بیشتر ماموریت خود را انجام داده، در نتیجه جوانان تا نیمه‌های شب در گوشه‌های مهمان‌خانه‌هایی به خوشگذرانی پرداختند. [۲]
دشمن البته با این دوکار خود و نتیجه گرفتن این فعالیت در بین جوانان آن روز آندلس توانستند به پیروزی برسند و ریشه و پایه های اسلام را بعد از ۸ قرن از هم بپاشانند و دیگری نامی از اسلام برای کشور مسلمان اسپانیا باقی نماند.
امروز دشمن اگرچه آن روش قدیمی را در پیش نمی‌گیرد و روشی نوین با از بین بردن غیرت در جوانان و حریم محرم و نامحرم سعی در بیخیالی و سست کردن عقاید دینی مردم کشور عزیزمان را دارند. که ما می‌توانیم در گفته های بعضی از افراد دست نشانده خودشان پی به نقشه های شوم آنها ببریم.
چندی پیش مدیر عامل شبکه فارسی زبان فارسی وان (farsi1) مهمان برنامه صدای آمریکا (VOA) بود. وقتی مجری برنامه از او پرسید: برنامه آینده شما چیست؟ او گفت تا سال ۲۰۲۰ کاری می‌کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.
مجری برنامه گفت: مگر می شود مردهای ایرانی با آن همه غیرت این کار را بکنند؟
در جواب این سوال مهمان برنامه گفت: وقتی در آب صد درجه یک قورباغه را بیندازی یک دفعه بیرون می پرد، چون خیلی داغ است، اما وقتی یک قورباغه را در آب خنک بیندازی، برایش خیلی خوب است و وقتی آرام آرام آب جوش بیاید، قورباغه با اینکه گرمش است و می‌خواهد بیرون بپرد اما دیگه توانی برای بیرون پریدن ندارد. ما کاری می‌کنیم که زن های ایرانی آرام آرام تا جایی پیش بروند که دیگر خودشان بدانند که راهی برای برگشت ندارند. [۳]
نتیجه: اینکه مقام معظم رهبری شعار مرگ بر آمریکای ما را دارای پشتوانه عقلی و منطقی و با تفکرات اصولی می‌دانند با دید باز قصد در برهم زدن مهرهایی که دشمن برای از بین بردن و نفوذ در اعتقادات ما دارند را اشاره می‌کنند و با نه گفتن به سیاست‌های دولت‌های استعماری به مقابله با توطئه‌های دشمن و ایستادن و مقاومت کردن در مقابل آنها می‌باشد، تا بلایی که بر سر مردم آندلس (اسپانیا) با قدمتی ۸۰۰ ساله حکومت اسلام در آنجا، آمد برما وارد نگردد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پی نوشت:
[۱]. سایت نشر آثار مقام معظم رهبری
[۲]. سایت ادیان نیوز
[۳]. جام نیوز
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی