وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از گزارش فرهنگ نیوز ،گمانه زنی های رسانه ها و شبکه های اجتماعی در روزهای گذشته در باره ورود خودرو تمام زرهی و پیشرفته ساخت روسیه به تهران با ورود رئیس جمهوری روسیه ، غلط از آب درآمد و او خودرو دیگری را با خود برای این سفر انتخاب کرد.

روزهای گذشته حدس و گمان هایی مطرح شد که پوتین خودروی مخصوص محصول شرکت خودروسازی زیل روسیه که کاملا زرهی و امن معرفی شده را با خود به تهران خواهد آورد. 

 

منابع خبری نوشتند که شرکت زیل اعلام کرده که 6 سال برای ساخت این خودرو زمان مصرف کرده است، پوتین اصرار داشته که تمامی ساختارها و قطعات این خودرو ساخت روسیه باشد و تکنولوژی امنیتی و نظامی آن نیز از روسیه تامین شده تا به صورت کامل بتوان آن را خودرویی ساخت روسیه دانست، تحلیلگران این اقدام پوتین را آغازی بر ورود روسیه به رقابت در بازار خودروهای فاخردانسته‌اند.

اما به هرحال ولادیمیر پوتین عصر روز( دوشنبه) برای حضور در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز وارد تهران شد و در فرودگاه از خودرو زرهی روسی او خبری نبود، بلکه پوتین پیش به همراه مرسدس بنز مدل "اس - 600 گارد" که از آن به عنوان امن‌ترین ماشین بر روی کره زمین یاد می‌شود برای حضور در نشست کشورهای صادرکننده گاز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و از فرودگاه با همان خودرو عازم محلهای ملاقات و برنامه های خود شد.

نظرات (۱)

۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۶:۴۶ مهدی ابوفاطمه
اگر موافق باشید تبادل لینک کنیم
ممنون میشم خبرم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی