وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

مدارس کشور روز شنبه 14 فروردین تعطیل است؟؟؟

وزارت‌آموزش و پرورش ضمن رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۴ فروردین اعلام کرد: تمام مدارس کشور روز شنبه دایر است.

تمام مدارس کشور روز شنبه 14 فروردین دایر است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شایعه‌هایی در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه 14 فروردین منتشر شده است که در همین خصوص علیرضا جدایی - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس سراسر کشور در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه 14 فروردین دایر است و خانواده‌ها توجهی به اخبار کذب و شایعات منتشر شده در فضای مجازی نداشته باشند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی اخبار آموزش و پرورش روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه است.

 

منبع : تسنیم

 

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی