وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

به دوستانی ک میگن ادم فضایی وجود نداره لطف کنن نگاهی به قران بندازن سوره ی شوری ایه ی 29 این موضوع ذکر شده و در چند سوره ی دیگر فقط دقت می خواهد برید همین الان ببینید و منو لایک کنید حالا من نمی دونم اینا واقعین یا نه اما اینو می دونم که صد در صد ادم فضایی هایی وجود دارن که شاید اونا هم مارو به اسم ادم فضایی یا بیگانه بشناسن و براشون وجود دو دست و دوپای ما انسان ها عجیب باشه به نظر من اگر وجود داشته باشن توی سیاره مریخ زندگی می کنن چون اب و هوای مریخ بعد از زمین بهترین اب و هوارو داره و توش اب هم هست .

 

 

تصاویری از بیگانگان مرده (14 عکس)

 

 

تصاویری از بیگانگان مرده (14 عکس)

 

 

ادامه تصاویر و نظرات کاربران

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی