وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

در آستانه آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، میمون پیشگوی چینی، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان را به عنوان برنده نهایی انتخابات معرفی کرد.
 روزنامه واشنگتن پست تأکید کرد که مسؤولان پارک "شی‌یان‌هو" در استان "هونان" چین، پیش بینی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را به میمون خود واگذار کردند.
این میمون "گدا" نام دارد و مردم محلی آن را یک میمون افسانه‌ای می‌دانند.

نام این میمون در جریان مسابقات جام ملت‌ اروپا در سال 2016 بر سرزبانها افتاد، که به درستی و برخلاف بسیاری از پیش بینی های معمول توانست به درستی پرتغال را به عنوان قهرمان این رقابت‌ها پیش بینی کند.

مسؤولان پارک، با قرار دادن چند موز در کنار تصاویر دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، گدا را آزاد گذاشتند تا یکی را انتخاب کند؛ و میمون پیشگو پس از تأمل، یک بار دیگر بر خلاف تحلیل‌گران عمل کرده و ترامپ را به عنوان فرد پیروز انتخاب کرد، و بلافاصله با بوسیدن تصویر ترامپ، به او تبریک گفت!

به گزارش العالم، پیش از این نیز بارها در جریان مسابقات مهم ورزشی و رویدادهای سیاسی، در برخی کشورها از حیوانات برای پیش گویی نتایج استفاده شده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی