وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

جینلا ماسا؛ مجری پانامایی اولین بانوی گوینده خبری است که با حجاب در تلویزیون کانادا حضور یافت.

حجاب اولین «گوینده محجبه» در تلویزیون کانادا +عکس

 

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، جینلا ماسا، مجری پانامایی‌الاصل کانادا در این باره بر روی صفحه فیس‌بوک خود نوشت: این مساله به شخصه برای من اتفاق مهمی نیست اما تا جایی که من می‌دانم هیچ زن محجبه‌ای تاکنون در کانادا گوینده خبر یک شبکه مهم تلویزیونی نبوده است.

 

ماسا می گوید امیدوارم به عنوان یک زن مسلمان محجبه از طریق برنامه های تلویزیونی به زنان مسلمان کمکی کرده باشم  این درشرایط فعلی خیلی مهم است.

 

ماسا در شبکه "سیتی‌نیوز" کانادا مشغول به کار بوده و گوینده اخبار جمعه شب‌های این شبکه است.

 

سیتی نیوز یک شبکه کانادایی است که شش پایگاه تلویزیونی و یک سرویس کابلی را زیرمجموعه خود دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی