وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

. دلش را ندارید این " زن " وحشتناک را نبینید! / عکس

 
 

به گزارش سرویس حوادث "جام نیوز"، با دیدن این تصویر شاید به این زن حق دهید که آرزوی مرگ خود را داشته باشد.

 

تصویر زیر مربوط به پیرزن 60 ساله بنگلادشی است که سالهاست درگیر یک بیماری خاص است،

 

او که در هنگام تولد تنها با چند جوش روی لب و نقاط ریزی در اطراف گردن وصورت بدنیا آمده بود سالها بعد با تشخیص چند تومور کوچک در بدن توسط پزشکان تحت عمل جراحی قرا گرفته و به حالت طبیعی در آمد.

 

 

پس از مدتی پیرزن متوجه تشدید بیماری قبل شد: صدها توده کوچک و بزرگ که گاهی به اندازه یک توپ تنیس هستند در سرتاسر بدن پیرزن پخش شده و چهره او را به طرز فجیعی تغییر داده اند. اما ناراحتی و درد اصلی این زن بخاطر بیماری وحشتناکش نیست، واکنش همسایه ها و اطرافیان برای او بسیار زجرآور است. همسایه های بی رحم لقب سیب زمینی را به این زن بیمار داده و از روبرو شدن با او امتناع می کنند.

 

بیگم که حالا دیگر قادر به تکلم و انجام کارهای روزانه اش هم نیست می گوید بچه ها از دیدن من وحشت می کنند. تنها نوه ام با دیدن من ساعت ها گریه کرده و تنها پسرم است که گاهی به من سر می زند.

 

پیرزن منفور روستا حالا دیگر تنها آرزویش مرگ است.

رادیو سهام

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی