وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

صفحه منتسب به امام خمینی(ره) در اینستاگرام نکات مهمی از تشییع جنازه ایشان را در قالب پستی به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امام خمینی( ره ) در 14 خرداد سال 68 به دلیل ایست قلبی در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت .
افراد و اقشار گوناگونی در تشییع ایشان حضور پیدا کردند به گونه ای که مراسم تشییع ایشان به عنوان پر تعداد ترین شرکت کننده در تاریخ  به شمار می رود.
صفحه منتسب به امام خمینی (ره ) در اینستاگرام  با انتشار پستی  این تشییع را به عنوان بزرگترین  تشییع جنازه تاریخ به روایت کتاب گینس دانست و عنوان کرد: به استناد اظهارات مقامات رسمی ۱۰ میلیون و ۲۰۰هزار نفر در این مراسم شرکت داشته‌اند که در حدود یک ششم جمعیت آن زمان ایران بوده است.

این صفحه نوشت:
"بزرگترین تشییع جنازه تاریخ به روایت کتاب گینس. مراسم تشییع پیکر امام خمینی(ره) به عنوان مراسم با بیشترین تعداد شرکت کننده در کتاب گینس ثبت شده است. به نوشته‌ی گینس به استناد اظهارات مقامات رسمی ۱۰ میلیون و ۲۰۰هزار نفر در این مراسم شرکت داشته‌اند که در حدود یک ششم جمعیت آن زمان ایران بوده است.

در کتاب رکوردهای گینس سال 2012 میلادی، نام امام خمینی(ره) دو بار به عنوان رهبری محبوب، ثبت شده است. کتاب رکوردهای گینس که هر ساله نسخه تازه ای از آن منتشر می‌شود در سال 2012، نام امام خمینی(ره) را در بخش پرجمعیتترین و باشکوه ترین استقبال‌ها و نیز گسترده‌ترین تشیع جنازه‌های مردمی در طول تاریخ، ثبت کرده بود."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی