وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از گزارش باشگاه خبرنگاران، ورزشکاران و زنان باید زیاد ماکارونی بخورند. ترکیب پاستا به یک رژیم غذایی گیاه خواری کربوهیدرات مورد نیاز برای یک روز را برای انجام کارهای روزانه و ورزشی میسر می سازد.

ماکارونی هیچ گاه به تنهایی مصرف نمی‌شود و بیشتر با مواد غذایی که دارای پروتئین بالایی هستند، مانند پنیر، گوشت و ماهی مصرف می‌شود.

پاستا منبع بسیار خوبی از انرژی است. سرشار از کربوهیدرات است، اما انرژی آن به آرامی آزاد میشود .

ماکارونی به دلیل داشتن آهن و روی می‌تواند برای کسانی که کم‌خون هستند، مفید باشد. ماکارونی‌ها معمولاً سرشار از ویتامین‌های گروه B هستند و به علت داشتن آهن و روی برای افراد کم خون مفید هستند.

ارزش تغذیه ای ماکارونی وابسته به آردی است که در تهیه آن استفاده می‌شود. در ماکارونی املاحی مانند روی، کلسیم و فسفر وجود دارد.

برای تهیه ماکارونی باید از آرد با کیفیت بالا استفاده کرد. ماکارونی حاوی ویتامین های گروه B است که موجب آرامش بدن می‌شود و بر روح و روان افراد اثر مثبتی دارد.

ماکارونی به دلیل داشتن آهن و روی می‌تواند برای کسانی که کم‌خون هستند، مفید باشد. ماکارونی هیچ گاه به تنهایی مصرف نمی‌شود و بیشتر با مواد غذایی که دارای پروتئین بالایی هستند، مانند پنیر، گوشت و ماهی مصرف می‌شود.

ارزش بیولوژیکی ماکارونی نسبت به هر غذای دیگر به خاطر تکمیل شدن پروتئین آن و همچنین تأمین اسید آمینه‌های ضروری افزایش پیدا می‌کند.