وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نتیجه تصویری برای فتاح کمیته امداد+عکس
پرویز فتاح صبح امروز در جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی اردبیل اظهار کرد: ما یاد و نام شهدای آذربایجان به ویژه شهید باکری و همرزمانش را گرامی می‌داریم که در اعتلای نظام اسلامی همتی راستین داشتند.
عالی نیوز به نقل از گزارش فارس، رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: امام راحل بنیانگذار کبیر این انقلاب بر مبنای نظام عادلانه و در حمایت از مستضعفان و محرومان جامعه که ولی نعمتان جامعه هستند تلاش کرد تا با بنیان نهادن کمیته امداد حرکت‌ها به سمتی باشند تا همه از فضای به وجود آمده در حل مشکلات این جامعه و طبقه مستضعف استفاده کنند.
فتاح بیان کرد: یادمان نرود که امام راحل به همه ما آموخت که یک تار موی مستضعفان را به عالم و آدم نمی‌دهیم و امروز در سنگر تداوم راه امام و آرمان بلند آن عزیز سفر کرده تمام تلاش‌ها بر این خواهد بود تا بتوان در جامعه اسلامی رنگ و بوی عزت و عظمت جامعه محروم و مستضعف را صیانت کرد.
این مسئول ادامه داد: از بین طبقه مستضعف بیشترین لبیک‌ها به ندای امام بلند شد و امروز نیز در جبهه ایستادگی این مرز و بوم همراهی مستضعفان و محروم کشورمان بیش از گذشته مشاهده می‌شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد:‌ اگر زمانی در این کشور عده‌ای با رانت و گرفتن تسهیلات 100 هزار میلیارد تومانی منابع این کشور را به باد داده و فکر بازگرداندن این مبالغ سنگین را به بیت‌المال ندارند و با بردن و خوردن آن به ریش نظام و این ملت خندیدند جامعه نیازمند ما در قالب کمیته امداد با دریافت کمترین تسهیلات بیشترین بهره‌وری را به نمایش گذاشتند.
فتاح یادآور شد: پرداخت این تسهیلات با ارقام بسیار کم برای مددجویان کمیته امداد نه تنها زمینه اشتغال را فراهم کرده بلکه مددجویان ما با پرداخت به موقع بدهی‌ها و اقساط خود همواره سعی کردند تا پول حلال را به خانه‌های خود ببرند.
وی صاحبان اصلی این انقلاب را جامعه مستضعف، فقیر و نیازمند توصیف کرد و افزود: هنر ما امروز این است که طوری در توزیع منابع تلاش کنیم تا نه تنها فقرتراشی رخ ندهد بلکه جامعه عزتمند مددجوی ما بتواند به شرایط مددکاری و توانمندی واقعی برسد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه اساسا در جامعه ما نباید فقر و نداری وجود داشته باشد بلکه هنر همه مسئولان باید بر این باشد تا جامعه ارزشی ما بتواند با توانمندی در این عرصه حضور پیدا کند، تصریح کرد: مددجویان ما با وام‌های خرد چند میلیون تومانی که در پرداخت اقساط خود نیز پیش‌رو هستند زمینه اشتغال پایدار را برای دیگران فراهم کردند اما جای تاسف است که باید اعلام کنیم که در استان اردبیل تنها 52 درصد تسهیلات در سال گذشته پرداخت شده در حالی که انتظار بود 100 درصد این تسهیلات با اراده و عزم راسخ بانک‌ها به متقضایان پرداخت می‌شد چرا که ما اردبیل را سرزمین احساسات نمی‌دانیم بلکه سرزمین اراده‌ها می‌شناسیم.
فتاح گفت: اگر از این استان مردان با همت و فرزندانی برومند همچون مرحمت بالازاده به پاخاسته و با الهام از مکتب دینی و ارزشی، شجاعت و ایثارگری بی‌نظیری را به نمایش گذاشتند امروز در عرصه اقتصادی نیز باید چنین شخصیت‌هایی ظهور و حضور پیدا کنند.
وی افزود: باید در این استان از مددجویان کمیته امداد حمایت شده و شرایط به سمتی حرکت کند تا امر توانمندسازی بتواند در مسیر خوداتکایی خود و دیگران حرکت کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی یادآور شد: باید در این استان هیچ مددجویی نباشد و همه از دسترنج خود استفاده کنند که ضروری است با اصلاح روند ایجاد اشتغال و کارآفرینی که در کشور یک ضرورت است به این سمت و سو حرکت کنیم.
فتاح با یادآوری اینکه باید با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه زمینه اشتغال و کارآفرینی به بهترین شکل فراهم آید، تصریح کرد: ما به راحتی می‌توانیم بستر اشتغالزایی را فراهم کنیم چرا که ما تصمیم گرفته‌ایم در این استان یک شهر نه تمام استان را به استان بدون مددجو تبدیل کنیم که شان اردبیل نیز این است که همه از دسترنج خود استفاده کنند.
وی با بیان اینکه باید در این استان کمترین صدقه و زکات صرف مددجویان و افراد فقیر جامعه شود، افزود: انتظار بر این است تا با توانمندسازی جامعه هدف بتوانیم بستری شایسته برای همه افراد فراهم کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی