وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی


مدیر انتشارات بروج از تهیه و تدارک شرایط برای فروش نسخه‌های عربی کتاب «من زنده‌ام» در عراق و میان زائران ایام اربعین خبر داد.
عالی نیوز به نقل از گزارش خبر گزاری حیات، سید صفر صالحی مدیر انتشارات بروج با اذعان به تهیه و تدارک شرایط فروش نسخه های عربی کتاب « من زنده ام»، گفت: این کتاب شامل خاطرات دوران اسارت معصومه آباد چندی پیش به زبان عربی ترجمه شد که به تازگی این نسخه‌ها به چاپ رسیده اند و طی روزهای این هفته به عراق ارسال می‌شوند. 

وی در ادامه با بیان اینکه نسخه های عربی «من زنده ام» با کمک فعالان نشر عراقی در این کشور توزیع خواهد شدافزود: طی چند روز آینده ۲ هزار نسخه از این کتاب به عراق ارسال می شود که با توجه به همزمانی با ایام اربعین حسینی، قرار است دست اندر کاران توزیع کتاب، آن را در موکب های اسکان زائران و در مسیرهای پیاده روی به فروش برسانند.

این مدیر نشر در پایان اظهار داشت: چندی پیش، «من زنده ام» به زبان اردو نیز ترجمه شد که نسخه های ترجمه اردوی این کتاب هم با شمارگان ۲ هزار نسخه به منطقه کشمیر ارسال شدند. پخش و توزیع کتاب توسط خود دوستان کشمیری انجام شد و در آن منطقه مسابقه کتابخوانی هم با محوریت این کتاب برگزار کردند. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی