وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از خبر داغ: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات منتسب به سردار نقدی در مورد رئیس دولت اصلاحات گفت: بعید می دانم اظهارات منتسب به مسئول یکی از نهادهای مقدس انقلاب اسلامی که شجره طیبه امام بوده، صحت داشته باشد و نسبت به کسی که امام وی را فرزند فاضل و با تقوای خویش خطاب قرار دادند، چنین عبارات نادرستی به کار برده باشد.

محمد رضا تابش با بیان این مطلب در گفت و گو با جماران، افزود: چنین سخنانی که به طور گسترده در شبکه های مجازی منتشر شده است، بر فرض صحت این نگرانی را تقویت می کند که خدای ناکرده در مراکز حساس عواملی برای برهم زدن صفوف متحد ملت رخنه کرده باشند و پر واضح است این سخنان بیشتر جنبه شخصی دارد و نهاد مقدس بسیج و بسیجیان دامنشان از چنین اظهار نظرهایی غیر اخلاقی و به دور از تقوا مبراست .
وی ادامه داد: رییس دولت هفتم و هشتم کسی است که با طرح ایده گفت وگوی تمدن ها موجبات ارتقاء منزلت جهانی مسلمانان و ایرانیان و انزوای گروه های افراطی در خارج و داخل را فراهم ساخت و بعد از موفقیت این ایده بود که آماج اتهامات ناروا از سوی منافقین و دشمنان خارجی قرار گرفت.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ایده این روحانی شیعه مسلمان توانست منزلت جدیدی برای مسلمانان جهان فراهم آورد و موجب منزوی شدن جریانات تروریستی و انحرافی در جهان اسلام شبیه داعش امروزی شود.
تابش گفت: بنابراین تفکر رییس دولت اصلاحات که مقوم وحدت، صلح و مدارا در جامعه است تفکر ضد داعشی است و تفکری که در جامعه بذر اختلاف می پراکند و فرصت را برای نفوذ دشمن در صفوف متحد مردم فراهم می کند تفکر داعشی است .
وی افزود: رهبری معظم انقلاب همواره بر وحدت بین مردم و مسئولان تاکید داشتند و حتی در قضیه برجام حفظ وحدت را مقدم بر سایر امور دانستند؛ حال چگونه است که به نهادی که پشتوانه آن خون جوانان این مرز و بوم و ایثار ملت شریف ایران است، نداهای تفرقه افکنانه منتسب می شود و فرصت برای نفوذ دشمن فراهم می شود؟!
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مسلما اینگونه سخن گفتن نزد ملت جایگاهی ندارد و بر همه دلسوزان نظام و انقلاب لازم است که اجازه ندهند سرمایه های معنوی و نهادهای فراجناحی و اجتماعی میدان عقده گشایی های جناحی و گروهی قرار گیرد و از شأن و منزلت آن کاسته شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی