وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

نظریه پردازان توطئه با بررسی تصاویر شبیه به رییس جمهور روسیه، مدعی شدند پوتین فناناپذیر است.
  عالی نیوز به نقل از گزارش نامه نیوز، نظریه پردازان توطئه با بررسی تصاویر شبیه به ولادیمیر پوتین - رییس جمهور روسیه مدعی شدند پوتین از عنصر جاودانگی برخوردار است.
 
با ورود دو تصویر به شبکه های اجتماعی - تصاویری که شباهت بسیار زیادی به رییس جمهور روسیه دارند، گمانه زنی هایی مطرح شده است که از جاودانه بودن پوتین حکایت دارند.
 
 
 
این تصاویر که به سال های 1920(1299) و 1941 (1320) باز می گردند، دو سرباز روس را نشان می دهد که شباهتی عجیب و غیر طبیعی به رییس جمهور کنونی روسیه دارند. همین موضوع به فرضیه جاودانه بودن رییس جمهور روسیه دامن زده است و بر همین اساس، برخی می گویند ولادیمیر پوتین بیش از 63 سال دارد!
 
"دیسکلوز تی وی" در گزارشی نوشت: عکس هایی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که شباهت زیادی به رییس جمهور روسیه دارند. این موضوع باعث شده است برخی مدعی شوند تصاویر مذکور، متعلق رییس جمهور روسیه است. برخی می گویند ولادیمیر پوتین همان ولاد سوم - ولاد به میخ کشیده شده و یا ولاد دراکولا - است که در سال 1431 متولد شد.
 
برخی نیز مدعی شدند ولادیمیر پوتین "لیزا گرادینی دل جیوکوندو" -- زنی که گفته می شود مدل داوینچی برای نقاشی معروف مونالیزا بود -- است. آنها مدعی شدند ولادیمیر پوتین از قدرتی برخوردار است که می تواند در زمان سفر کند و در جسم شخصیت های مختلفی ظاهر شود.
 
هیچ یک از فرضیه های بالا از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است. تنها واقعیت موجود در خصوص ولادیمیر پوتین اینست که وی 63 سال دارد، رییس جمهور روسیه است و سوارکاری نیز می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی