وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

از اینکه هم وطن شما هستم افتخار می‌کنم

 
 

وزیر امور خارجه سابق و نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا ضمن تاکید بر این مسئله که آمریکا می تواند تروریسم داخلی را متوقف کند، برنامه ای را برای مبارزه با افراط گرایی داخلی به دنبال حملات تروریستی در سن برناردینو کالیفرنیا مطرح کرد.

عالی نیوز به نقل از گزارش ایسنا از شبکه تلویزیونی سی.ان.ان،هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق و نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا در سخنانی خود را مستقیما مقابل نامزدهای جمهوری خواه قرار داد و گفت: مسلمانان آمریکا اولین، آخرین و بهترین دفاع در برابر تروریسم و افراط گرایی داخلی هستند.

وی در جریان سخنرانی در دانشگاه مینه سوتا – مینیا پولیس گفت: من مطمئنم که ما بار دیگر حل مساله را به جای ترس انتخاب خواهیم کرد و درست همانطور که در گذشته افرادی را که ما را تهدید کرده بودند، شکست دادیم، این دشمنان جدید را نیز شکست خواهیم داد چرا که کنترل و محدود کردن داعش کافی نیست، ما باید داعش را شکست دهیم.

کلینتون افزود: دستیاران انتخاباتی ام برنامه ای را موسوم به «استراتژی 360 درجه برای حفظ امنیت آمریکا» طراحی کرده اند که شامل نحوه اقدامات من برای کشف و خنثی کردن توطئه های تروریستی پیش از وقوع و همکاری من با جوامع مسلمانان آمریکا برای مبارزه با افراط گرایی است.

کلینتون به عنوان راهی برای ممانعت از ورود تروریست ها به آمریکا کنترل و نظارت دقیق تر و جزئی تر افرادی را پیشنهاد کرد که پیش تر به یکی از کشورهایی که به "سرچشمه تروریسم" معروف هستند، سفر کرده اند.

یکی از بندهای کلیدی برنامه کلینتون برای پایان دادن به افراط گرایی آنلاین داعش شامل مسدود کردن حساب های توییتر و فیس بوک الهام گرفته از داعش و پاک کردن متن هایی است که محتوای تروریستی دارد.

وی گفت: افراد متخصص و حرفه ای ما در امور امنیتی باید به طور موثرتر نقشه های شبکه های افراط گرایان و پست های رسانه ای اجتماعی داعش را رهگیری و تحلیل کنند. ما باید مانع تروریست ها از افراطی کردن نیروهای جدید به صورت حضوری یا از طریق رسانه های اجتماعی، چت روم ها و وب های سیاه شویم. برای این منظور ما به روابط قوی تر و مستحکم تر میان واشنگتن، سیلیکون ولی که مقر اکثر شرکت های مطرح انفورماتیک جهان است و تمامی کمپانی های مربوط به تکنولوژی پیشرفته مان نیاز داریم.

هیلاری کلینتون در راستای بی اهمیت شمردن لفاظی های جمهوری خواهان درباره داعش گفت: شعارهای توخالی به یک استراتژی منتج نمی شوند. وعده دادن در خصوص بمباران یک مکان تا زمانی که کاملا با خاک یکسان شود، به این معنا نیست که شما یک آدم قدرتمند هستید بلکه تنها نشان می دهد که چقدر این کار شما دیوانگی و بیهوده است. سر و صدای بیخود راه انداختن و تعصب اعتبارنامه هایی برای منصوب شدن به عنوان فرمانده کل قوا نیستند و جدی گرفتن افرادی که قاطعانه حرف می زنند اما در عمل تعلل دارند، بسیار سخت است.

کلینتون با اشاره به حملات تروریستی در سن برناردینو و پاریس گفت: نمی توانیم تسلیم ترس شویم. نمی توانیم اجازه دهیم ترس مانع ما در انجام اقداماتی شود که برای حفظ امنیت درست و لازم است. نمی توانیم اجازه دهیم ترس ما را وادار به اقدامات بی ملاحظه ای کند که منجر به کاهش امنیت ما می شود.

وی خطاب به مسلمانان آمریکا گفت: این کشور شما نیز است و من از اینکه هم وطن شما هستم، افتخار می کنم.

در این سخنرانی کلینتون، رهبران مذهبی از جوامع مسلمانان مینیاپولیس در ردیف جلو نشسته بودند.

کلینتون گفت: همه ما باید علیه لفاظی های ضد اسلامی تهاجمی، فساد آمیز و نفرت انگیز به پا خیزیم. می دانم خیلی سخت است اما الان زمان آن فرا رسیده که از ترس به سمت دستیابی به یک راه حل حرکت کنیم. الان زمان آن است که به پا خاسته و بگوییم همه ما آمریکایی هستیم، ما بزرگترین و برترین ملت روی زمین هستیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی