وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

آلودگی هوای تهران به درجه تخلیه کامل شهر رسید!

عالی نیوز  به نقل از ایرنا: درجه 180 هشدار شیمیایی است ، در این درجه فضایی مانند دوازده سال بعد از حادثه چرنوبیل را داریم و تخلیه کامل شهر دستور دولت هاست.

درجه آلودگی هوای تهران واقعا 180 درجه است؟؟؟

آلودگی هوای تهران به درجه 180 رسید ، پروفسور مجید حکمت استاد آلودگیهای زیست محیطی دانشگاه سوربون در گفتگو با بی بی سی فارسی گفت
درجه 150 به معنی هشدار است ، در درجه 160 تعطیلی مدارس و ادارات دستور دولت هاست ، در درجه 170 تخلیه شهرها و منع رفت و آمد و درجه 180 هشدار شیمیایی است ، در این درجه فضایی مانند دوازده سال بعد از حادثه چرنوبیل را داریم و تخلیه کامل شهر دستور دولت هاست ، دولت ایران هیچ واکنشی تا این ساعت نشان نداده است.

پیش بینی کاهش دما و بارش برف و باران در تهران

محمد مهدی عشقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای تهران در شرایط کنونی قسمتی ابری و غبار آلود است.
وی بیشینه دمای امروز تهران را 10 درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش ابر و فعال شدن سامانه بارشی در آسمان تهران، دمای هوای پایتخت به مرور از روز چهارشنبه کاهش می یابد.

وی افزود: کمینه دمای پایتخت برای فردا (چهارشنبه) نیز سه درجه سانتیگراد و بیشینه آن شش درجه سانتیگراد خواهد بود.
رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف در ارتفاعات استان تهران از بعد از ظهر روز چهارشنبه، احتمال مه آلودگی و اختلال تردد در جاده های کوهستانی استان به سبب کاهش دید وجود دارد.
عشقی از تداوم بارش ها در پایتخت تا صبح روز پنجشنبه خبر داد و افزود: هوای تهران از ظهر روز پنجشنبه نیمه ابری و مه آلود خواهد بود و براین اساس کمینه دمای هوای تهران در این روز دو درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 

منبع: ارسالی کاربران / ایرنا/iruni.ir

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی