وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

عالی نیوز به نقل از فارس: دم‌کرده آویشن و نعنا روی 2 الی 3 لیوان، دم‌کرده نعنا با پونه همراه با چند قطره آب‌لیمو تازه و کمی عسل و نبات هر 8 ساعت یکبار تاثیر بسیار زیادی در کاهش مدت سرماخوردگی و بروز عوارض ناشی از آن دارد.
مصرف ماست و دوغ سبب تشدید سرماخوردگی می‌شود

 محمدجواد اسلامی‌پور در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: هنگام سرماخوردگی یا ابتلا به آنفلوآنزا می‌توان از طریق مصرف مواد غذایی مؤثر  و مناسب جهت درمان و پیشگیری از شدت بیماری اقدام کرد.

وی افزود: مصرف مداوم سیب با پوست به ویژه صبح‌ها قبل از صبحانه باعث تقویت سیستم ایمنی شده و عامل مؤثری در پیشگیری از سرماخوردگی محسوب می‌شود، همچنین مخلوط آب پرتقال و لیموی شیرین به صورت هر 8 ساعت یک لیوان نیز جهت درمان این بیماری و کوتاه شدن دوره آن توصیه می‌شود.

متخصص طب سنتی با اشاره به تأثیر دم‌کرده زنجبیل در کاهش مدت سرماخوردگی گفت:‌ دم‌کرده آویشن و نعنا روی 2 الی 3 لیوان، دم‌کرده نعنا با پونه همراه با چند قطره آب‌لیمو تازه و کمی عسل و نبات هر 8 ساعت یکبار تاثیر بسیار زیادی در کاهش مدت سرماخوردگی و بروز عوارض ناشی از آن دارد.

اسلامی‌پور ادامه داد: یکی از عللی که سبب می‌شود افراد در طول سال چندین بار دچار سرماخوردگی شوند کاهش قدرت بدنی و ضعف سیستم ایمنی است. که با اصلاح تغذیه و مصرف سبزیجات و میوه‌ها می‌توان ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تأمین و خود را در برابر بیماری‌های مختلف از جمله سرماخوردگی ایمن کنیم.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از انواع سوپ و آش البته بدون مواد سرخ‌کردنی همچون پیاز، سیر و نعناداغ همراه با مقداری زنجبیل باعث تسریع در بهبود سرماخوردگی می‌شود.

متخصص طب سنتی در پایان گفت: مصرف ماست با دوغ در طول مدت سرماخوردگی علاوه بر اینکه باعث شدت یافتن بیماری می‌شود دوره سرماخوردگی را طولانی کرده و عوارض ناشی از آن را چندین برابر می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی