وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

روزنامه جمهوری اسلامی در پایان سرمقاله دیروز خود نوشته: در جایی که رد صلاحیت و یا به تعبیر شما عدم احراز صلاحیت، مستند به جرم و تقصیر داوطلبان نبوده و معلول معضلی به عنوان " ضیق وقت" شما سروران عزیزاست که برخی به دلایل اشتغالات فراوان در ادارات و نهادهای مختلف فرهنگی وعلمی و اقامه جمعه ووعظ وخطابه و تدریس و.... دارید. امری طبیعی است،.پاسخ دهید، چگونه تعارض آن را با حق الناس بودن فرصت انتخاب شدن ومبانی جمهوریت نظام و قانون اساسی وروح آن است مرتفع می‌نمایید؟؟ که در ذیل به برخی از آن موارد اشاره می‌گردد: 

 
الف: حق مردم را در انتخاب داوطلبان از بین می‌برد اما نه به دلیل فقدان فرد صالح بلکه به دلیل نبود وقت کافی برای بررسی صلاحیت فرد احتمالا شایسته‌ای که خود را در معرض قرار داده است.
ب: حق مردم در انتخاب اصلح را از بین می‌برد چرا که‌ای بسا فردی که صلاحیتش بررسی نشده از افراد بررسی شده صالح‌تر بوده باشد.
ج: حق فرد داوطلبی که خود رادر معرض انتخاب شدن و خدمت به جامعه قرار داده است و پرونده او بررسی نگردیده را پایمال نموده است.
د: بی‌هیچ توجیه مستند و معتبری حق جامعه را در بهره بردن از نماینده شایسته از بین می‌برد وکشور را از سرمایه خود محروم می‌نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی