وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

کوکوی پرندهاگرچه ما میگ‌میگ یا رودرانر (Road runner) را در قالب یک شخصیت کارتونی که همیشه از دست کایوت بیچاره‌ای فرار می‌کرد که هیچ‌گاه موفق به گرفتن این پرنده سریع نمی‌شد، می‌شناسیم اما این پرنده در دنیای واقعی هم حضور دارد.

عالی نیوز به نقل از گزارش مشرق، در واقع کوکوی دونده نام یک پرنده از خانواده ی کوکویان (uculidae) است که بومی شمال و مرکز قاره آمریکا است. کوکوی دونده عاشق دویدن است و سرعت او تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد. این پرنده جسور عاشق خوردن مارهاست. فیلم‌ها و تصاویری از کوکوی دونده نشان می‌دهد که او حتی با مارهای زنگی هم به شکل طعمه برخورد می‌کند.

شخصیت‌های کایوت و رودرانر در سال ۱۹۴۸ در انیمیشنی به کارگردانی چاک جونز برای کمپانی برادران وارنر ساخته شدند. زمانی شایع شد دیوید بکهام که پسرش از شکست‌های پی‌د‌رپی کایوت افسرده شده بوده، پول هنگفتی به شرکت برادران وارنر پرداخت کرده است تا قسمت پایانی این مجموعه انیمیشن را با موفقیت کایوت و کشتن میگ‌میگ بسازند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی