وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

وبگاه عالی نیوز

در صورت دسترسی به اینترنت؛ آدرس را کلیک فرمایید

آخرین اخبار از خبرگزاریها:
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فيها الي رواة حديثنا فانهم حجتي عليكم و انا حجةالله عليهم: ... و اما در رخدادهايي كه پيش مي آيد به راويان حديث ما مراجعه كنيد؛ زيرا آنان حجت من بر شمايند و من حجت خدا بر آنان هستم

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۲۰:۴۲ - آفیس 365 برای کسب‌و‌کارها
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۱۹:۲۵ - کناف سقف
    عالی

ناطق نوری:

به خاطر هاشمی عضو هیات موسس دانشگاه آزاد شدم

درباره انتخابات هنوز تصمیم نگرفته ام

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه برای او عزیز بوده، گفت: به همین دلیل پیشنهاد حضور درهیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی را پذیرفتم.
آنگونه که ایرنا گزارش کرده است، ناطق نوری روز یکشنبه با حضور در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آقای هاشمی رفسنجانی یکی از بهترین همراهان انقلاب است. از سال 1342 هاشمی را می شناسم و او سهم زیادی در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی دارد، شخصیت او برای من ارزش فراوانی دارد.


وی با اشاره به اینکه هاشمی چندین بار برای همکاری به او پیشنهاد داده است، گفت: تا قبل از قبول پیشنهاد حضور در هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی دو پیشنهاد ایشان را توفیق نداشتم قبول کنم تا بالاخره قرار شد در این مسئولیت با او همکاری داشته باشم.وی ابراز امیدواری کرد: مرکز اسلامی پیام اعظم (ص) بتواند نقش بسزایی در فرهنگ دانشجویان ایفا کند

ناطق نوری همچنین در ادامه این مراسم در خصوص معنای کلمه شیعه گفت: شیعه به معنای پیرو است و با کلماتی چون تشیع یک ریشه لغوی مشترک دارد.

وی ادامه داد: در کتاب یکی از علمای اهل سنت دو مطلب نقل شده از پیامبر به کلمه شیعه پرداخته است که باید بگویم نام شیعه از زمان پیامبر اسلام (ص) گذاشته شده است.

ناطق نوری در حاشیه این مراسم در پاسخ به این سوال که پیشنهادهای داده شده به او برای چه مسئولیت هایی بوده است، گفت: همکاری مربوط به مرکز استراتژیک یکی از این موارد بود.

همچنین آنگونه که فارس گزارش کرده است، حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سؤال که آیا محوریت اصلاح‌طلبان و کارگزاران را برای انتخابات مجلس می‌پذیرید یا خیر، گفت: این پرسش خود یک پاسخ است ومن اصلا در این زمینه صحبت نمی‌کنم.

ناطق نوری در پاسخ به این سؤال که ایا در انتخابات حضور خواهید یافت یا خیر، گفت: هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام.

این اظهار نظر ناطق نوری در حالی است که بیش از این برادرش تاکید کرده بود که علی اکبر ناطق نوری در انتخابات شرکت نخواهد کرد.

ناطق نوری همچنین دراین مراسم صیغه وقف مسجد امام علی مرکز اسلامی پیامبر اعظم (ص) را قرائت کرد.